bu sayfayı hem kendim hem de sizin için hazırladım. izlediğim filmleri buraya yazıyorum. genelde facebooku kullanırdım bu iş içinde bende kendi dünyam daha mantıklı kalır. o halde let's write
ALERT : bütün izlediklerimi yazmadım. hoşuma gidenleri yazdım. benim zevklerim ile sizin zevkleriniz ne denli uyuşur tabii. ama genel olarak dram filmleri komedi ve romantikliler de var.
-12 Angry Men - 1957 (diyalog)
-50/50 - 2011 (joseph abimle, seth rogen abim, dostluk temalı, harika oynuyolar)
-50 First Dates - 2004 (adam sandler ve drew barrymore, aşklı ama ağır dram da var. komedisi de )
-500 Days of Summer - 2009 (zooey aşkım ve joseph abim..aşk, kappelik)
-A Beautiful Mind - 2001 (bilim kurgu gibi bişi ama dram da var)
-Accepted - 2006 (komedi)
-Accidental Love - 2015 (komedi ama manası derin, jessica biel harika bir detaysın. jake abimi unutmam)
-Alan Partridge: Alpha Papa - 2013 (güzel komediydi)
-American Beauty - 1999 (kevin spacey abime bayılıyorum. chris cooper da döktürmüş. dram)
-American Hustle - 2013 (christian bale ve jennifer lawrence için izlenir. güzel konu var)
-Around World In 80 Days - 2004 (jackie chan'ın yarı komedi yarı aksiyon filmi. başrol kadın çok güzel)
-Baby Driver - 2017 ( çok güzel aksiyon ve sürükleyici hikayesi de var. django olarak bildiğimiz jamie foxx güzel renk katmış.)
-Billionaire Boy - 2016 (güzel konusu var.)
-Blended - 2014 (adam sandler ve drew barrymore yine aşk için bi arada)
-Bottle Rocket - 1996 (wes anderson'un ilk filmi. wilson kardeşlerin tamamı var. güzel)
-Brooklyn - 2015 (saorise ronan sen harika bir detaysın. çok güzel film ki oscar adaylığı da vardır.)
-Captain Fantastic - 2016 (manası derin aile filmlerinden birisi)
-Castaway - 2000 (tom hanks abimin bireysel oyunculuk şovu)
-Catch Me If You Can - 2012 (dicaprio ve tom hanks. mükemmel konu)
-Cyberbully - 2015 (diyalog üzerine kısa film)
-Changeling - 2008 (angelina jolie'nın en güzel filmi bence)
-Chocolat - 1990 (juliette binoche ve johnny deep'den aşk temalı ama sağlam konulu bir şaheser. ilk izlediğim filmlerdendir
-Collateral Beauty - 2016 (will smith abimize, edward norton ve kate winslet aşkım eşlik ediyor. dram)
-Colonia - 2015 (emma watson ve daniel brühl'den muazzam bir romantik-gerilim film şili darbesi sonrası çok derin bir konuyu ele alıyor.)
-Comet - 2014 (sadece güzel dersem çarpılırım. harika bir zaman işleyiş temamız var. aşklı falan)
-Daddy's Home - 2015 (will ferrell ve mark wahlbergi yıllar sonra bir araya getiren çok hoş bir komedi)
-Dark Shadows - 2012 (johnny deep abimin vampirli komedisi. sağlam filmdir.)
-Demolition - 2015 (jake gylenhaal abimin, dram filmidir. beni de etkilemiştir)
-Detachment - 2011 (adrien brody döktürüyo. dram)
-Django Unchained - 2012 (tarantino, christopher waltz ve samuel l jackson. sonuç olarak efsane bir film)
-Donnie Darko - 2001 (jake gylenhaal'ın izlediğim ilk filmi. bir kaç kere izlemek gerek. biraz ağır filmdir ama anlayana efsanedir.)
-DOPE - 2015 (güzel komedidir.)
-Driven - 2001 (sylvestr stallone abim döktürüyo. araba yarışı sevenler için efsane)
-Eternal Sunshine of the Spotless Mind - 2004 (jim carrey ve kate winslet.. kötü olmasına inanan var mı?)
-Everybody's Fine - 2009 ( de niro'nun aile filmi güzeldir ve dramdır.)
-Fermat's Room - 2007 (gizem filmidir severim.)
-Fight Club - 1999 (helena aşkım, brad abi ve edward norton olcak da basit olcak. david fincher burada şovunu yapmış.)
-Forrest Gump - 1994 ( tom hanks'in şaheseri. izlemeyen zaten sinemaya başlamamış demektir.)
-Frank - 2014 (michael fassbender inanılmaz oyunculuk döktürmüş. müzik severler için güzel film bir de lin pestocuğum seviyormuş o zaman harikadır
-Get A Job - 2016 ( anna kendrick ve yakışıklı bi oğlan var spectulator howdan sanırım ama baya güzel komedisi var. skeezy d inanılmaz bi karaker bence komik)
-Glengarry Glen Ross - 1992 (diyalog seven tayfa, sizlik film)
-Goodbye Lenin - 2003 (daniel brühl seni seviyorum abim. doğu batı almanya olayını harika işliyor.)
-Gifted - 2017 (konusu çok sağlam bir film. kaybetme korkusu)
-Hello, My Name Is Doris - 2015 (aşkın yaşı olmayan bir film)
-Hick - 2011 (eddie redmayne'nin oyunculuğu ve blake lively'nin başarısı için izlenir.)
-Hotel Chevalier - 2007 (wes anderson'un kısa filmi. jason schwartzman abimiz var.)
-I Am Legend - 2007 (will smith abim gerilim, korku da barındıran filmi yine dram filmine çevirebilmiş. bireysel de harika oynamış kral.)
-I Am Sam - 2001 (sean penn şov yapıyor bu filmde. dram)
-I Love You Beth Cooper - 2009 (sade komedi aşk)
-If I Stay - 2014 (chlöe karısını pek sevmem ama güzel konusu var)
-In Your Eyes - 2014 (ben çok beğendim bu filmi ya. zoe kazan oynuyor. konusu güzel. aşk da var dram da)
-Inception - 2010 (dicarpio,joseph abim, tom hardy abim bunlar bir araya toplanıyorlar. nolan bey de yönetiyor. kötü olma şansı yok. hatta anlamak için ciddi çaba lazım. )
-Inglourious Basterds - 2009 (brad pitt, christopher waltz, daniel brühl, michael fassbender var. gerisi hakkında yorum yapmam yersiz. tabi tarantino diyip daha da üzeyim sizi. nazi dönemiyle alakalı güzel harika bir film.)
-Interstellar - 2014 (nolan reis döktürmüş efsane filmlerden birisi, sonunda aboov şeklinde kalıyorsunuz. zate nolan ya)
-Into the Wild - 2006 (emile hirsch harika oynamış. alexander supertramp'ın twitter nickime de kullandığım muhteşem insanın hayat hikayesi. unutamam bu filmi)
-Irrational Man - 2015 (piskopat bi adamın hikayesi. fena değil)
-Jeff Who Live At Home - 2011 (how i met your motherdan jason segel abim güzel taşıyo filmi. konusu güzel)
-Jenue & Jolie - 2013 (fransızca biraz dram biraz hüzün)
-Joy - 2015 (jennifer lawrence ablamı sevme sebeplerimden birisi film)
-Liberal Arts - 2011 (aşk temalı, himym'dan josh radnor abimiz kendi çapında başarmış)
-Love, Rosie - 2014 (çok güzel bir aşkito filmi lily ablam harika bir şey)
-Lullaby - 2014 (aile dramı)
-Maggie's Plan - 2015 (çok beğendim bu filmi de, biraz sınırları aşan şeyler aile durumları için ama anlamlı. bill pader reisin gözükmesi yeter)
-Man Up - 2015 (muazzam bir romantik komedi. güldürmüştü beni baya)
-Me and Earl and Dying Girl - 2015 (dram ama genç işi biraz)
-Me Before You - 2016 (emila clarke ablamızın güzelliğinden konuya hakim olmak zor ama dram işlemiş aşkla)
-Memento - 2000 (nolan beyin, güzel olaylarından birisidir. farklıdır ama harikadır.)
-Mommy - 2014 (saygı duyuyorum izliyorum. aile draması)
-Mr Right - 2015 ( pp'de uzun süre başroldeki sam rockwell kaldı. çünkü filmde efsane oynuyor. anna kendrick seni de seviyom. aşk ve komedi)
-Nosotros Los Nobles - 2012 (aile komedi)
-Now You See Me - 2013 (sihirbazcılık filmi. güzeldir)
-October Sky - 1999 (jake gylenhaal abimin chris cooper amcamla estirdiği harika bir film)
-Old School - 2003 (luke wilson'dan güzel komedi)
-Paterson - 2016 (sağlam film, insan kendini ararken buluyor.)
-Places in the Heart - 1984 (ırkçılara kapak niteliği film)
-Punch-Drunk Love - 2002 (adam sandlerin tek başına taşıdığı film. soundtrackleri baya ilginç. ama sağlam film kesinlikle)
-Pulp Fiction - 1994 (tarantino abim var, samuel l jackson abim var. ama oyuncu kadrosunu sayamam buraya. tarantinonun her filmi sağlamdır)
-Pursuit of Happyness - 2006 (will smith'den dram şov)
-Rain Man - 1988 (dustin hoffman ve tom cruise'un draması. çok güzeldir)
-Reqiuem For A Dream - 2000 (ağır bir film. ama muazzam)
-Reservoir Dogs - 1992 (tarantino abimin şaheserlerinden. diyalogcu tayfa gelin)
-Revolutionary Road - 2008 (dicaprio ve kate winslet. aşk dram harika)
-Room - 2015 (brei larson oscarı bu filmle aldı. kesinlikle hak etti. muazzam oynuyor. dram)
-Run Lola Run - 1998 (zamanla alakalı bir film. sağlamdır sevdirir kendini)
-RUSH - 2013 (niki lauda ve james hunt'un hikayesi.. daniel brühl oynuyor izlemeyip napcaz)
-Rushmore - 1998 (wes andersonun ikinci filmi, jason schwartzman abimiz taşıyor. luke wilson'da eğlencelidir.)
-Savages Unrated - 2012 (güzel bir suç filmi)
-Saving Private Ryan - 1998 (tom hanks abimin anlamlı savaş filmi. ama sahneler biraz ağır)
-Scent Of a Woman - 1992 (huu haa başka bir şey dersem çarpılırım.)
-Schindler’s List - 1994 (çok acıklı bir ikinci dünya savaşı filmi. spielberg abimizin tek kullandığı renk kırmızı.)
-Se7en - 1996 (david fincherın uzatmalı sevgilisi brad pitt ve morgan freeman abimiz estirmiş.)
-Seven Psychopaths - 2012 (sam rockwell ve colin farell güzel oynamışlar. suç var psikoluk var.)
-Shame - 2011 (michael fassbender var diye izledim ancak biraz ağır film hatta fazla ağır olabilir. sinematik açıdan dram konusu güzel işlenmiş ancak işlenen başka konular da var...)
-Silver Linings Playbook - 2013 (jennifer lawrence aşkım ve bradley abim şov yapıcak susun)
-Sleeping with Other People - 2015 (aşk)
-Split - 2016 (james mcavoy sen nasıl bir kralsın ağbi. muhteşem oyunculuk yapmış bayıldım filme.)
-Stuck In Love - 2013 (aşk)
-Swiss Army Man - 2016 (daniel radcliffe'in sorgulanmaya açık filmi)
-T2 Trainspotting - 2017 (ilk filmi izlemeden bunu izlemişim. ewan mcgregor ve tayfası güzel iş çıkartmış)
-Taxi Driver - 1976 (de niro benim cosplayimi yapmış. karakter çok sağlam ve arıza aynı ben)
-The Big Short - 2015 (christian bale taşıyor yine. brad abim de var kıyısında.)
-The Big Sick - 2017 (zoe kazancığım ve hintli bi arkadaş başrolde yarı komedi yarı aşk güzel film.)
-The Bounty Hunter - 2010 (gerald butler ve jennifer aniston'un harika uyumuyla komedi aşk)
-The Cobbler - 2014 (adam sandlerin güzel filmi)
-The Curious Case of Benjamin Button - 2008 (david fincher yine ve brad pitt. çok sağlamdır)
-The Darjeeling Limited - 2007 ( wes anderson filmi, owen wilson, jason schwartzman ve adrien brody var tabi ki kötü olmayacak.)
-The Dressmaker - 2015 (kate winslet ablam yap şovunu film görsün alem)
-The Forbidden Kingdom - 2008 (jackie chan'in güzel filmi)
-The Founder - 2016 (mcdonalds nasıl mı kuruldu?)
-The Fountain - 2006 (hugh jackman reis, üç farklı zaman diliminde de çok güzel oynamış. aşk teması güzel izlenmiş. ama mistik şeyler de dönüyor)
-The Girl Next Door - 2004 (baya güzel komedi)
-The Grand Budapest Hotel - 2014 (wes andersonun şovu, oyuncu kadrosu efsanedir)
-The Green Mile - 1999 (tom hanks'in acımasızlığını filmde görelim)
-The Hateful Eight - 2015 (tarantino şov ve samuel abim yine estircek haliyle)
-The Illusionist - 2006 (edward norton ve jessica bielden sihirbazlık filmi. ben beğendim)
-The Imitation Game - 2014 (benedict cumberbatch, ikinci dünya savaşı dönemi ve sigma)
-The Intern - 2015 (de niro abim güzel taşıyor. anne hatteway de ehhh)
-The Intouchables - 2012 (efsane fransız filmi)
-The Matrix - 1999 ( söyleyecek söz yok efsane
-The Mountain Between Us - 2017 (kate winslet ve idris abimden harika bir survival filmi harikaydı)
-The Other Guys - 2010 (will farell ve mark wahlbergin muhteşem komedisi)
-The Perks of Being a Wallflower - 2012 (güzel filmdir)
-The Prestige - 2006 (hugh jackman ve christian bale var. bir de nolan filmi. sevmemek elde değil.)
-The Road Within - 2014 (güzel film)
-The Royal Tenenbaums - 2001 (wes andersonun en sevdiğim filmi. )
-The Savages - 2007 (aile draması)
-The Shawshank Redemption - 1994 (imdb de birinci)
-The Silence Of Lambs - 1991 (mükemmel bir film cidden, anthony hopkins 20 küsür dakika gözüküp oscar almış. muazzam oyunculuk azıcık gerilim)
-The Spectacular Now - 2013 (güzel aşk filmidir)
-The Station Agent - 2003 (güzel film)
-The Terminal - 2004 (tom hanks abimin güzel filmi)
-The Truman Show - 1998 (jim carrey öyle doğal ki)
-The Usual Suspects - 1995 ( kevin spacey beyin harika filmi)
-Trainwreck - 2015 (lebron james baya komik.)
-Wendy And Lucy - 2008 (severim bu filmi)
-What If - 2014 (zoe kazan ve daniel radcliffe aşk kokuyolar.)
-What's Eating Gilbert Grape - 1993 (johnny deep ve dicaprio abim)
-When Harry Met Sally - 1989 (erkekle kadın asla arkadaş olamaz. yoksa olabilir mi?
-Wild - 2014 (ablam tek başına harika oynuyor)
-X+Y - 2014 (dram)
-You're Not You - 2014 (dram filmi ama harika emmy rossum taşıyor)
-Young Adult - 2011 (charlize theron ablam harikasın)
ALERT : bütün izlediklerimi yazmadım. hoşuma gidenleri yazdım. benim zevklerim ile sizin zevkleriniz ne denli uyuşur tabii. ama genel olarak dram filmleri komedi ve romantikliler de var.
-12 Angry Men - 1957 (diyalog)
-50/50 - 2011 (joseph abimle, seth rogen abim, dostluk temalı, harika oynuyolar)
-50 First Dates - 2004 (adam sandler ve drew barrymore, aşklı ama ağır dram da var. komedisi de )
-500 Days of Summer - 2009 (zooey aşkım ve joseph abim..aşk, kappelik)
-A Beautiful Mind - 2001 (bilim kurgu gibi bişi ama dram da var)
-Accepted - 2006 (komedi)
-Accidental Love - 2015 (komedi ama manası derin, jessica biel harika bir detaysın. jake abimi unutmam)
-Alan Partridge: Alpha Papa - 2013 (güzel komediydi)
-American Beauty - 1999 (kevin spacey abime bayılıyorum. chris cooper da döktürmüş. dram)
-American Hustle - 2013 (christian bale ve jennifer lawrence için izlenir. güzel konu var)
-Around World In 80 Days - 2004 (jackie chan'ın yarı komedi yarı aksiyon filmi. başrol kadın çok güzel)
-Baby Driver - 2017 ( çok güzel aksiyon ve sürükleyici hikayesi de var. django olarak bildiğimiz jamie foxx güzel renk katmış.)
-Billionaire Boy - 2016 (güzel konusu var.)
-Blended - 2014 (adam sandler ve drew barrymore yine aşk için bi arada)
-Bottle Rocket - 1996 (wes anderson'un ilk filmi. wilson kardeşlerin tamamı var. güzel)
-Brooklyn - 2015 (saorise ronan sen harika bir detaysın. çok güzel film ki oscar adaylığı da vardır.)
-Captain Fantastic - 2016 (manası derin aile filmlerinden birisi)
-Castaway - 2000 (tom hanks abimin bireysel oyunculuk şovu)
-Catch Me If You Can - 2012 (dicaprio ve tom hanks. mükemmel konu)
-Cyberbully - 2015 (diyalog üzerine kısa film)
-Changeling - 2008 (angelina jolie'nın en güzel filmi bence)
-Chocolat - 1990 (juliette binoche ve johnny deep'den aşk temalı ama sağlam konulu bir şaheser. ilk izlediğim filmlerdendir
-Collateral Beauty - 2016 (will smith abimize, edward norton ve kate winslet aşkım eşlik ediyor. dram)
-Colonia - 2015 (emma watson ve daniel brühl'den muazzam bir romantik-gerilim film şili darbesi sonrası çok derin bir konuyu ele alıyor.)
-Comet - 2014 (sadece güzel dersem çarpılırım. harika bir zaman işleyiş temamız var. aşklı falan)
-Daddy's Home - 2015 (will ferrell ve mark wahlbergi yıllar sonra bir araya getiren çok hoş bir komedi)
-Dark Shadows - 2012 (johnny deep abimin vampirli komedisi. sağlam filmdir.)
-Demolition - 2015 (jake gylenhaal abimin, dram filmidir. beni de etkilemiştir)
-Detachment - 2011 (adrien brody döktürüyo. dram)
-Django Unchained - 2012 (tarantino, christopher waltz ve samuel l jackson. sonuç olarak efsane bir film)
-Donnie Darko - 2001 (jake gylenhaal'ın izlediğim ilk filmi. bir kaç kere izlemek gerek. biraz ağır filmdir ama anlayana efsanedir.)
-DOPE - 2015 (güzel komedidir.)
-Driven - 2001 (sylvestr stallone abim döktürüyo. araba yarışı sevenler için efsane)
-Eternal Sunshine of the Spotless Mind - 2004 (jim carrey ve kate winslet.. kötü olmasına inanan var mı?)
-Everybody's Fine - 2009 ( de niro'nun aile filmi güzeldir ve dramdır.)
-Fermat's Room - 2007 (gizem filmidir severim.)
-Fight Club - 1999 (helena aşkım, brad abi ve edward norton olcak da basit olcak. david fincher burada şovunu yapmış.)
-Filth - 2013 (çok samimi bir film. izlemeyen çok şey kaybeder.)
-Finding Neverland - 2004 (johny deep ve kate winslet. aşk dram bi arada)-Forrest Gump - 1994 ( tom hanks'in şaheseri. izlemeyen zaten sinemaya başlamamış demektir.)
-Frank - 2014 (michael fassbender inanılmaz oyunculuk döktürmüş. müzik severler için güzel film bir de lin pestocuğum seviyormuş o zaman harikadır
-Get A Job - 2016 ( anna kendrick ve yakışıklı bi oğlan var spectulator howdan sanırım ama baya güzel komedisi var. skeezy d inanılmaz bi karaker bence komik)
-Glengarry Glen Ross - 1992 (diyalog seven tayfa, sizlik film)
-Goodbye Lenin - 2003 (daniel brühl seni seviyorum abim. doğu batı almanya olayını harika işliyor.)
-Gifted - 2017 (konusu çok sağlam bir film. kaybetme korkusu)
-Hello, My Name Is Doris - 2015 (aşkın yaşı olmayan bir film)
-Hick - 2011 (eddie redmayne'nin oyunculuğu ve blake lively'nin başarısı için izlenir.)
-Hotel Chevalier - 2007 (wes anderson'un kısa filmi. jason schwartzman abimiz var.)
-I Am Legend - 2007 (will smith abim gerilim, korku da barındıran filmi yine dram filmine çevirebilmiş. bireysel de harika oynamış kral.)
-I Am Sam - 2001 (sean penn şov yapıyor bu filmde. dram)
-I Love You Beth Cooper - 2009 (sade komedi aşk)
-If I Stay - 2014 (chlöe karısını pek sevmem ama güzel konusu var)
-In Your Eyes - 2014 (ben çok beğendim bu filmi ya. zoe kazan oynuyor. konusu güzel. aşk da var dram da)
-Inception - 2010 (dicarpio,joseph abim, tom hardy abim bunlar bir araya toplanıyorlar. nolan bey de yönetiyor. kötü olma şansı yok. hatta anlamak için ciddi çaba lazım. )
-Inglourious Basterds - 2009 (brad pitt, christopher waltz, daniel brühl, michael fassbender var. gerisi hakkında yorum yapmam yersiz. tabi tarantino diyip daha da üzeyim sizi. nazi dönemiyle alakalı güzel harika bir film.)
-Interstellar - 2014 (nolan reis döktürmüş efsane filmlerden birisi, sonunda aboov şeklinde kalıyorsunuz. zate nolan ya)
-Into the Wild - 2006 (emile hirsch harika oynamış. alexander supertramp'ın twitter nickime de kullandığım muhteşem insanın hayat hikayesi. unutamam bu filmi)
-Irrational Man - 2015 (piskopat bi adamın hikayesi. fena değil)
-Jeff Who Live At Home - 2011 (how i met your motherdan jason segel abim güzel taşıyo filmi. konusu güzel)
-Jenue & Jolie - 2013 (fransızca biraz dram biraz hüzün)
-Joy - 2015 (jennifer lawrence ablamı sevme sebeplerimden birisi film)
-Kill Your Darlings - 2013 (yeraltı edebiyatının teması işlenen. daniel radcliffe filmi biraz ağırdır)
-Lady Bird - 2017 (2017 yılında izlediğim en güzel film. saorise ronan muhteşem oynamış ergenlik problemleri diyelim geçelim)
-Larry Crowne - 2011 ( tom hanks abim güzel oynuyor komedi aşk)
-Larry Crowne - 2011 ( tom hanks abim güzel oynuyor komedi aşk)
-L'étudiante et Monsieur Henri - 2015 (fransızca saygı duyulası bir film.)
-Le Fabuleux destin d’Amélie Poulain - 2001 (tek kelimeyle efsane. çok hayran kaldım.selam destina)
-Les émotifs anonymes - 2010 (fransızca aşk filmi, utangaç aşıklar sevebilir)
-Leon : The Professional - 1994 (mükemmel)-Liberal Arts - 2011 (aşk temalı, himym'dan josh radnor abimiz kendi çapında başarmış)
-Love, Rosie - 2014 (çok güzel bir aşkito filmi lily ablam harika bir şey)
-Lullaby - 2014 (aile dramı)
-Maggie's Plan - 2015 (çok beğendim bu filmi de, biraz sınırları aşan şeyler aile durumları için ama anlamlı. bill pader reisin gözükmesi yeter)
-Man Up - 2015 (muazzam bir romantik komedi. güldürmüştü beni baya)
-Me and Earl and Dying Girl - 2015 (dram ama genç işi biraz)
-Me Before You - 2016 (emila clarke ablamızın güzelliğinden konuya hakim olmak zor ama dram işlemiş aşkla)
-Memento - 2000 (nolan beyin, güzel olaylarından birisidir. farklıdır ama harikadır.)
-Mommy - 2014 (saygı duyuyorum izliyorum. aile draması)
-Mr Right - 2015 ( pp'de uzun süre başroldeki sam rockwell kaldı. çünkü filmde efsane oynuyor. anna kendrick seni de seviyom. aşk ve komedi)
-Nosotros Los Nobles - 2012 (aile komedi)
-Now You See Me - 2013 (sihirbazcılık filmi. güzeldir)
-October Sky - 1999 (jake gylenhaal abimin chris cooper amcamla estirdiği harika bir film)
-Old School - 2003 (luke wilson'dan güzel komedi)
-Paterson - 2016 (sağlam film, insan kendini ararken buluyor.)
-Places in the Heart - 1984 (ırkçılara kapak niteliği film)
-Punch-Drunk Love - 2002 (adam sandlerin tek başına taşıdığı film. soundtrackleri baya ilginç. ama sağlam film kesinlikle)
-Pulp Fiction - 1994 (tarantino abim var, samuel l jackson abim var. ama oyuncu kadrosunu sayamam buraya. tarantinonun her filmi sağlamdır)
-Pursuit of Happyness - 2006 (will smith'den dram şov)
-Rain Man - 1988 (dustin hoffman ve tom cruise'un draması. çok güzeldir)
-Reqiuem For A Dream - 2000 (ağır bir film. ama muazzam)
-Reservoir Dogs - 1992 (tarantino abimin şaheserlerinden. diyalogcu tayfa gelin)
-Revolutionary Road - 2008 (dicaprio ve kate winslet. aşk dram harika)
-Room - 2015 (brei larson oscarı bu filmle aldı. kesinlikle hak etti. muazzam oynuyor. dram)
-Run Lola Run - 1998 (zamanla alakalı bir film. sağlamdır sevdirir kendini)
-RUSH - 2013 (niki lauda ve james hunt'un hikayesi.. daniel brühl oynuyor izlemeyip napcaz)
-Rushmore - 1998 (wes andersonun ikinci filmi, jason schwartzman abimiz taşıyor. luke wilson'da eğlencelidir.)
-Savages Unrated - 2012 (güzel bir suç filmi)
-Saving Private Ryan - 1998 (tom hanks abimin anlamlı savaş filmi. ama sahneler biraz ağır)
-Scent Of a Woman - 1992 (huu haa başka bir şey dersem çarpılırım.)
-Schindler’s List - 1994 (çok acıklı bir ikinci dünya savaşı filmi. spielberg abimizin tek kullandığı renk kırmızı.)
-Se7en - 1996 (david fincherın uzatmalı sevgilisi brad pitt ve morgan freeman abimiz estirmiş.)
-Seven Psychopaths - 2012 (sam rockwell ve colin farell güzel oynamışlar. suç var psikoluk var.)
-Shame - 2011 (michael fassbender var diye izledim ancak biraz ağır film hatta fazla ağır olabilir. sinematik açıdan dram konusu güzel işlenmiş ancak işlenen başka konular da var...)
-Silver Linings Playbook - 2013 (jennifer lawrence aşkım ve bradley abim şov yapıcak susun)
-Sleeping with Other People - 2015 (aşk)
-Split - 2016 (james mcavoy sen nasıl bir kralsın ağbi. muhteşem oyunculuk yapmış bayıldım filme.)
-Stuck In Love - 2013 (aşk)
-Swiss Army Man - 2016 (daniel radcliffe'in sorgulanmaya açık filmi)
-T2 Trainspotting - 2017 (ilk filmi izlemeden bunu izlemişim. ewan mcgregor ve tayfası güzel iş çıkartmış)
-Taxi Driver - 1976 (de niro benim cosplayimi yapmış. karakter çok sağlam ve arıza aynı ben)
-The Big Short - 2015 (christian bale taşıyor yine. brad abim de var kıyısında.)
-The Big Sick - 2017 (zoe kazancığım ve hintli bi arkadaş başrolde yarı komedi yarı aşk güzel film.)
-The Bounty Hunter - 2010 (gerald butler ve jennifer aniston'un harika uyumuyla komedi aşk)
-The Cobbler - 2014 (adam sandlerin güzel filmi)
-The Curious Case of Benjamin Button - 2008 (david fincher yine ve brad pitt. çok sağlamdır)
-The Darjeeling Limited - 2007 ( wes anderson filmi, owen wilson, jason schwartzman ve adrien brody var tabi ki kötü olmayacak.)
-The Dressmaker - 2015 (kate winslet ablam yap şovunu film görsün alem)
-The Forbidden Kingdom - 2008 (jackie chan'in güzel filmi)
-The Founder - 2016 (mcdonalds nasıl mı kuruldu?)
-The Fountain - 2006 (hugh jackman reis, üç farklı zaman diliminde de çok güzel oynamış. aşk teması güzel izlenmiş. ama mistik şeyler de dönüyor)
-The Girl Next Door - 2004 (baya güzel komedi)
-The Grand Budapest Hotel - 2014 (wes andersonun şovu, oyuncu kadrosu efsanedir)
-The Green Mile - 1999 (tom hanks'in acımasızlığını filmde görelim)
-The Hateful Eight - 2015 (tarantino şov ve samuel abim yine estircek haliyle)
-The Illusionist - 2006 (edward norton ve jessica bielden sihirbazlık filmi. ben beğendim)
-The Imitation Game - 2014 (benedict cumberbatch, ikinci dünya savaşı dönemi ve sigma)
-The Intern - 2015 (de niro abim güzel taşıyor. anne hatteway de ehhh)
-The Intouchables - 2012 (efsane fransız filmi)
-The Matrix - 1999 ( söyleyecek söz yok efsane
-The Mountain Between Us - 2017 (kate winslet ve idris abimden harika bir survival filmi harikaydı)
-The Other Guys - 2010 (will farell ve mark wahlbergin muhteşem komedisi)
-The Perks of Being a Wallflower - 2012 (güzel filmdir)
-The Prestige - 2006 (hugh jackman ve christian bale var. bir de nolan filmi. sevmemek elde değil.)
-The Road Within - 2014 (güzel film)
-The Royal Tenenbaums - 2001 (wes andersonun en sevdiğim filmi. )
-The Savages - 2007 (aile draması)
-The Shawshank Redemption - 1994 (imdb de birinci)
-The Silence Of Lambs - 1991 (mükemmel bir film cidden, anthony hopkins 20 küsür dakika gözüküp oscar almış. muazzam oyunculuk azıcık gerilim)
-The Spectacular Now - 2013 (güzel aşk filmidir)
-The Station Agent - 2003 (güzel film)
-The Terminal - 2004 (tom hanks abimin güzel filmi)
-The Truman Show - 1998 (jim carrey öyle doğal ki)
-The Usual Suspects - 1995 ( kevin spacey beyin harika filmi)
-Trainwreck - 2015 (lebron james baya komik.)
-Wendy And Lucy - 2008 (severim bu filmi)
-What If - 2014 (zoe kazan ve daniel radcliffe aşk kokuyolar.)
-What's Eating Gilbert Grape - 1993 (johnny deep ve dicaprio abim)
-When Harry Met Sally - 1989 (erkekle kadın asla arkadaş olamaz. yoksa olabilir mi?
-Wild - 2014 (ablam tek başına harika oynuyor)
-X+Y - 2014 (dram)
-You're Not You - 2014 (dram filmi ama harika emmy rossum taşıyor)
-Young Adult - 2011 (charlize theron ablam harikasın)
Yorumlar
Yorum Gönder