Ana içeriğe atla

Lisanssız Paraşüt Eğitmeni

paraşütle atlamayı öğrenmek istiyordu bir adamın biri
bunun için de buldu kendine eğitimen biri.
eğitimen derlerse tabi.
korkuyla ve kasvetle aklı gitti.
adamın biri helikoptere bindi.
güvenlik yeleğini giydi.
eğitmen ise emindi.
ölüm sadece bir eğlenceydi.
baktı yeryüzüne adamın biri.
atlamaya hazır gibiydi.
tek güveneceği kişi eğitmeniydi.
aksiyona eğilimli.
teoride dümdüz aşağı inecekti.
aniden eğitmeni "atla" dedi.
adamın biri gökyüzündeydi.
paraşütün ipini çekti
aman tanrım bunu öğrenmemişti
iş içten geçmişti.
adamın biri yerde kanlar içindeydi
galiba ölmüştü.
eğitmen sigarasını yaktı.
galiba mesai saati bitmişti.
adamın cenazesinde ön saflarda belirdi.
zaten ben avukat olmak istiyordum dedi..

Epey üzücü bir hikayeydi kabullenin. Edebiyat okusaydım iyi iş çıkarırdım. Bu da demek oluyor ki, birçok gencin önü açıldı. Adam gibi okuyun şu bölümü. Beni sorarsanız ben yine kahve içiyorum. Ama bu sefer dinlediğim melodi başka...


Umarım şaşırmışsınızdır. Çünkü şaşırmadıysanız size söyleyecek pek bir kelimemin kalmadığını da hissetmiş olmalısınız. Bugün okula gitmedim, yarın da gitmeyeceğim. Devamsızlık güzel birşey aslında, baya güzel de. Kurallar düzeni yine enseme şaplak atacak, bende merakla bekliyorum. Yorum şeysini herkese açık yaptım bol küfürlü veya bol övgülü şeyleri bekliyorum. Ki şu an bu sitede okuyucu sayısı kaç merak etmiyor değilim. Öbür dünyayla konuştum gerçi, fısıldadılar kulağıma (0) sıfır diye. Kısa süreli bir şok yaşayıp hayata devam ettim. Gerçi böyle konuştuğuma bakmayın ben kimi sevdiysem hepsi bensiz gitti. Bugünkü konumuz idea devlet düzeni ve matrisler olacak. Tabi ki bu konudan bahsetmeden önce benim birşeyler öğrenip size anlatmam lazım. Buraya not edelim, bugünün konusunu bugün işleyemesek de bence gayet heyecanlı oldu. 


İmla hatalarım devam ediyor herhalde. Doktora gitmeyi düşünmedim değil ama içine kapanık birisi olduğumdan başka bir servise yönlendirilmek beni ürküttü. Sonuçta her masal modası geçmiş eski püskü bir kötü adama ihtiyaç duyar. Haftasonu size yemek tarifi vereceğim. Çok şaşıracaksınız. Basit ama anlamı büyük bir yemek hem de. Tabii ki makarna tarifi vermeyeceğim. Üzmeyin kendinizi. Asla üzmeyin hem de, herhangi bir konuda, herhangi bir konumda, herhangi bir değerde. Benim en değer verdiğim arkadaşım bile bana iğne kadar değer verirken. Değer vermek kavramını masaya yatırın. Aslına bakarsanız hiç kimsem kalmadı. Baya baya okuldan eve, evden okulayım. Tabii ki ev arkadaşlarım çok iyi insanlar ve sadece onlarla dışarı çıkabiliyorum. Eminim ki bana değer veren, nasıl olduğum konusunda kafayı yiyen olgular vardır. Ben hissetmediğim sürece bir anlamı yok gibimsi. Evet bencillik hatta fazlasıyla ama terazi bozuldu bir kere. Whatsapp'dan "Arıkan Rezidans" grubu olmasa ben tamamen asosyal olacağım gibi gözüküyor. Ama o gruptaki üyelerin de ev arkadaşlarım olduğunu saygıyla belirtmek isterim. Kendimi acındırma seansımın sonuna geldim merak etmeyin. Ama acındırmadan da olmaz. Sizi mutlu etmek için mi yazcaz illa. 



Kendinize iyi bakın..

Yorumlar

  1. Haci evde biri var seni soruyo kargo gelmis bi ara ugra benim odaya ışıklı bi kaplumbaaa gelmis sarki falan soyluyo her neyse okuyan herkesi evimize bekliyoruz zaten aş evi aq

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

connected2.me rehberi

Merhaba arkadaşlar bugün günlük hayatta işinize çok yarayacak bir rehber ile karşınızdayım. Yalnız mısınız? Sosyal hayatınızda herhangi bir kadını veya erkeği etkileyebilecek yetenekte olduğunuzu düşünmüyor musunuz? Umutsuzluğunuz sizi intihara götürürken son bir durak arayışında mısınız? Neyse ki connected2.me var. Anonim olarak kadınları veya erkekleri kendinize bağlayıp onlarla bir gelecek kurabi.... Tabii ki palavradan ibaret. Bu uygulama kesinlikle ölüm. Kesinlikle psikoloji bozan bir şey. Neyse ki ben size bugün muazzam bir rehber hazırladım. Öncelikle kullanıcı tiplerine şöyle bir göz gezdirelim. -link isteyenler Uygulamanın yüzde doksanlık kısmını oluşturur. Bakmayın öyle anonim falan gözüktüğüne, eğer çirkinseniz herhangi biriyle konuşamazsınız. Özellikle kadın kısmının "bio" adını verdiğimiz açıklama kısımlarında genelde şunlar yer alır; "linksiz gelme." "link atmayana cevap vermiyorum." "linkle veya sesle gel." "kim

yemek tarifi evreni /// 1 /// sigara böreği

En içten sevgilerimle herkese merhabalar. İlk kez bir yemek tarifi vereceğim bu blogta.. Beklentileriniz çok olmasın tabi, hayal kırıklığı yaşayacaklar bb. Eğer siz de öğrenci evinde kalıyorsanız ve hazır yemek sizi bunaltıyorsa çok kolay bir yemek tarifi vereceğim. Sigara Böreği !! Uzaktan kolay gözükse de, cidden kolay bi yemek türü. Öğrenciler ve yemek öğrenmek isteyen çılgınlar hazır mısınız ? Malzemeler : -Üçgen veya normal yufka. (BİM adlı mekandan üçgen yufka alırsanız uğraşmazsınız..) -Sucuk -Kaşar -Sıvı yağ -Tava -Ateş Sucuklu ve kaşarlı yapıyorum ben genelde, sizde yapın bence maliyeti 15 lira falan malzemelerin. 5 kişi doyduk gerisini siz hesap edin Malzemeler beyle BİM'den alınma.. Poşetten çıkarılmış halleri.. beyle beyle doğruyoruz.. beyle beyle sarıyoruz  böyle böyle de kıvırıyoruz sara sara en sonunda sigara gibi oluyor tavaya yağ döküp böyle atıyoruz alt tarafı bu hale gelince çeviriyoruz,

bedelini ödedim

 işte yine been işte yine bir yazı..... mer mer mer merhaba... uzun süredir uyumak için kıvrandığım sırada, bir türlü uyuyamamam üzerine kafamdan geçenlerin artık bir şekilde buraya dökülmesi gerektiğine karar verdim. yataktan kalkmadan önce kafamın içinde milyonlarca ışık yılı misali dönen şeylerin hepsi buray aktarılacak mı bu da ayrı bir merak konusu. ama beni biraz tanıyorsanız bunun olmayacağını biliyorsunuzdur.  dostlar... çok yoruldum ya gerçekten bak acayip yoruldum. üstelik bu yorgunluk boş oturmaktan geliyor. hatalar silsilesi öyle bir noktaya getirdi ki hayatımı. hani ufak ufak umutlar tükenir ya o noktaya gelmek üzereyim. bu kadar potansiyelli bir insan nasıl olur da hiçbir şey başaramaz aklım almıyor. elimi neye atsam kuruyor mantığı oluşmaya başladı. bilemiyorum daha ne kadar dayanacağımıı ama ne yüzümde o eski gülüş kaldı ne o heyecan. uyku bile uyuyamuyorum artık. asla rahat değilim vs. vs. uzar gider. buraya sadece neden kötü durumda olduğumu yazsam paragraflar ile dan