Ana içeriğe atla

Değişim, değiştirmenin anahtarı mıydı yoksa öyle mi sandım.

Yorgunluğumdan değil, tembelliğimden.

Bu kadar sıkıcı, bu kadar moron, bu kadar banel... bir insan davranışından değil kendi hayatımdan bahsediyorum. Sanki az gişe yapmış o güzel filmde yanrollerdeyim (kaan abime selam olsun bi gün ünlü olursan telif öderim).

Ne istediğimi bilmedim, ne istemediğimi bildiğim kadar.

Kendi hayatımı, karakterimi, yaşamımı sürekli ezip durmak bana da bir şey katmıyor merak etme.. Bir bardak kaynar suyu elim yanmadan pilava dökmek gibi değil yaşamak, aslında benim için sıralarsak bu hayat baya zor..

Mesela bembeyaz bir halı almalı insan, yıllarca kullanmalı.. Sonra da her izin, ne zaman çıktığını hatırlayacağı bir gün olmalı. Belki anıları katlayıp cebimize koyamayız ama en ufak sinyal bile sizi geçmişe götürebilir. Mesela aklıma ne zaman tıp gelse, annemle yaşadığım dişçi maceram gelir. Aslında çok öncesi değil 3-4 yıl ama annem yanımda yok artık. Annemi arayamıyorum. Aslında biliyor musun bazen annemi aramayı çok istiyorum, nasılsın demeyi kendimi anlatmayı, sorular sormayı.. Çok istiyorum biliyor musun. Bazen eksikliğini hissetmiyorum tam şurama oturuyor. Hani tıpla alakalı ne geçse aklıma geliyor. Onunla geçirdiğim her anı aklıma geliyor. Bir gün bunlar aklıma gelmicek ve ben buna üzüleceğim. Ne kadar zor biliyor musun kaybetmek. Onu bile aşama aşama yaşıyor insan. Bu anılar beni kahrediyor..

Yaşamak güzel mi yoksa öyle mi sandım?

Bugün bir konum yok, hiç bir zaman da olmadı. Ben yazmayı ne zaman seviyorsam o zaman yazdım. Bir gün yazmayı bırakırsam hayatı da bırakırım. Anlatacak yazacak çok şeyim var ama malzeme kalmaz falan diye korktuğumdan saklıyorum. Popülaritesi tepelerde bir blogger olacağımdan değil. 4 yıl sonra, 8 yıl sonra bunları hatırlayıp aynı kaldım mı diye test edicem ya çok da hayal kırıklığına uğramayayım.

Bu arada hemşire sen cidden çok iyi bir dostsun. 1 metre yakınımdaki insana anlatsam ehehe diyeceği şeyleri, kilometrelerce uzaktan ciddiye alıp bana fikir verdin. Ayrıca kız bildiğin meşgul olarak doğmuş nöbeti ayrı dersi ayrı hayatı ayrı dert. 24 saat yetmiyor kıza uyumayı saymıyorum. Olacak ise böyle arkadaşın olacak. Sıkıldım zaten sizi post modern ay kıyamam tavırlarınızdan

Aşk meşk işlerime gelince cidden garip şeyler oluyor bir kaç güne açıklicam bu posta en az 7000 beğeni istiyorum puhaha. Size ne be aşk hayatımdan. Bakmayın bana, evet sen ne ben de mi diye bakıyorsun. Bırakın yargılarınızı birazcık yaşamaya çalışın yani benim yaptığım gibi kaçmayın hayattan..

Size ne düşündüğümü söylemek isterdim ama zaten tahmin etmişsinizdir.

Sevgiler



Yorumlar

  1. Canım ben sana kıyamam ki, bir yorum atınca nasıl da gaza gelip sıklaştırdın yazıları. Üzgünüm tatlım dalga geçtim ben seninle çok üzülme ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya üzülmüştüm iyi oldu bunu demem olm manyak mısınız böyle paranoyak olsam anonimi açmam iyi bari eğlendin mi

      Sil
  2. La o yorumları ben attım ama bunu ben atmadım ne hasta insanlar var aq mal mısınız bzmxçx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş sen kimsin o kim ben çözemedim sizi mahvettiniz siteyi

      Sil
  3. Demek seni tek takip eden ben değil mişim h.o osman yıldız xddddd

    YanıtlaSil
  4. Baaaak sen! Teselli vericiler çıkmış osmancığıma :)

    Blogunda okunabilir bir şey yok tatlım sen kandırma kendini daha fazla kapat burayı ^^

    YanıtlaSil
  5. Okunabilir bir şey yoksa niye bakıyosun bloga ksskd neyse eğlenmiş olduk sdkddfk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam ilk anon ben sa xdd1 Kasım 2016 05:17

      +1 aq dndmdkd

      Sil
  6. İşler çok karışmış bu sitede ben anlamıyorum kardeş kim ne dalgası geçiyor. Kapatmicam yorumları ibreti alem kalsın dkdkfk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar sa xdd1 Kasım 2016 05:22

      La ben beğendiğimden yazmıştım yorum ilk, şimdi malca bi duruma geldi kb hocam kib by napayım

      Sil
  7. Merhaba, kesinlikle ve kesinlikle yorum yapan iki arkadaş da alakasız benim yorumlarımdan. Ben sadece okuduğumu yazdım ve sen benden bir şey yazmamı istedin onu da yaptım. Seninle kim dalga geçiyor bilmiyorum ama hiç komik değil şu durum. Lütfen uğraşmayın bu çocukla

    YanıtlaSil
  8. Abi uzatmayın amk sinirlenmeye başlıyorum bu ne la boka sardı keşke yazmayaydım ilk ya da adımla yazaydım diyicem de o da yalan durucak. Şu son yazan arkadaş kimse artık baya inanarak yazmış, ben bile kendimden şüphe ettim kardeşim ben yazmadım mı acaba diye helal. Ben cidden yazıları beğendiğim için yazdım ve uzun bir süredir de takip ediyordum, hatta gereksiz insanları hayatımdan çıkarma modlarıyla ilgili cümleden sonra takip etmeye başlamıştım. Olayı daha fazla uzatmayın isterseniz cidden boka sardı. Çocuklaştınız amk. Osman bey ne düşünür bu konuda bilmem ama ben rahatsız olmadım değil. Bir daha da yazmam, özellikle bu yazının altına.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

connected2.me rehberi

Merhaba arkadaşlar bugün günlük hayatta işinize çok yarayacak bir rehber ile karşınızdayım. Yalnız mısınız? Sosyal hayatınızda herhangi bir kadını veya erkeği etkileyebilecek yetenekte olduğunuzu düşünmüyor musunuz? Umutsuzluğunuz sizi intihara götürürken son bir durak arayışında mısınız? Neyse ki connected2.me var. Anonim olarak kadınları veya erkekleri kendinize bağlayıp onlarla bir gelecek kurabi.... Tabii ki palavradan ibaret. Bu uygulama kesinlikle ölüm. Kesinlikle psikoloji bozan bir şey. Neyse ki ben size bugün muazzam bir rehber hazırladım. Öncelikle kullanıcı tiplerine şöyle bir göz gezdirelim. -link isteyenler Uygulamanın yüzde doksanlık kısmını oluşturur. Bakmayın öyle anonim falan gözüktüğüne, eğer çirkinseniz herhangi biriyle konuşamazsınız. Özellikle kadın kısmının "bio" adını verdiğimiz açıklama kısımlarında genelde şunlar yer alır; "linksiz gelme." "link atmayana cevap vermiyorum." "linkle veya sesle gel." "kim

bedelini ödedim

 işte yine been işte yine bir yazı..... mer mer mer merhaba... uzun süredir uyumak için kıvrandığım sırada, bir türlü uyuyamamam üzerine kafamdan geçenlerin artık bir şekilde buraya dökülmesi gerektiğine karar verdim. yataktan kalkmadan önce kafamın içinde milyonlarca ışık yılı misali dönen şeylerin hepsi buray aktarılacak mı bu da ayrı bir merak konusu. ama beni biraz tanıyorsanız bunun olmayacağını biliyorsunuzdur.  dostlar... çok yoruldum ya gerçekten bak acayip yoruldum. üstelik bu yorgunluk boş oturmaktan geliyor. hatalar silsilesi öyle bir noktaya getirdi ki hayatımı. hani ufak ufak umutlar tükenir ya o noktaya gelmek üzereyim. bu kadar potansiyelli bir insan nasıl olur da hiçbir şey başaramaz aklım almıyor. elimi neye atsam kuruyor mantığı oluşmaya başladı. bilemiyorum daha ne kadar dayanacağımıı ama ne yüzümde o eski gülüş kaldı ne o heyecan. uyku bile uyuyamuyorum artık. asla rahat değilim vs. vs. uzar gider. buraya sadece neden kötü durumda olduğumu yazsam paragraflar ile dan

yemek tarifi evreni /// 1 /// sigara böreği

En içten sevgilerimle herkese merhabalar. İlk kez bir yemek tarifi vereceğim bu blogta.. Beklentileriniz çok olmasın tabi, hayal kırıklığı yaşayacaklar bb. Eğer siz de öğrenci evinde kalıyorsanız ve hazır yemek sizi bunaltıyorsa çok kolay bir yemek tarifi vereceğim. Sigara Böreği !! Uzaktan kolay gözükse de, cidden kolay bi yemek türü. Öğrenciler ve yemek öğrenmek isteyen çılgınlar hazır mısınız ? Malzemeler : -Üçgen veya normal yufka. (BİM adlı mekandan üçgen yufka alırsanız uğraşmazsınız..) -Sucuk -Kaşar -Sıvı yağ -Tava -Ateş Sucuklu ve kaşarlı yapıyorum ben genelde, sizde yapın bence maliyeti 15 lira falan malzemelerin. 5 kişi doyduk gerisini siz hesap edin Malzemeler beyle BİM'den alınma.. Poşetten çıkarılmış halleri.. beyle beyle doğruyoruz.. beyle beyle sarıyoruz  böyle böyle de kıvırıyoruz sara sara en sonunda sigara gibi oluyor tavaya yağ döküp böyle atıyoruz alt tarafı bu hale gelince çeviriyoruz,