Ana içeriğe atla

oturmaktan sıkılmadım

merhaba arkadaşlar ben yıllarca atölyede çalıştığı yerde artık masa başı çalışan genç. 

nasılsınız bakalım. valla ben gayet iyiyim. bu yazıyı yazarken de mesai saatleri içindeyim. siz düşünün. her yaz olduğu gibi aynı yere geldim çalışmaya ve inanılmaz şeylere tanık oluyorum. ilk gün yalova'ya koca koca direkleri indirmeye gönderdiklerinde , bu senenin de amelelik dolu olacağını düşünürken, kendimi aniden teklifleri,siparişleri vb. işleri incelerken bilgisayar başında buldum. post modern anlayışa göre evrak işlerini yapıyorum. ne kadar mutlu olduğumu tartışmaya açık bırakmakla birlikte. böyle bir yerde bu kadar yükselmeyi beklemiyordum. yaşasın cv doldu.

onun dışında chp'nin adalet yürüyüşüne şahit oldum dükkanda dururken ve eve gittiğimde daha da şaşırdım. adamlar kampı, türkiye'nin en yobaz en dindar mahallelerinden birisi olan benim mahalleye kurmuşlar. mahalle bir gecede evrim geçirdi herkes laikleşti diyebilirim. ancak terk ettiklerinde yine eski düzene geri dönülecek. bu da böyle bir anıdır. ancak kılıçdaroğlu'na cidden kim önerdi burayı o da merak konusu. zaten kamp alanının etrafında en az 100 güvenlik gücü vardı. o mahallede adamın sadece muhalefet lideri olduğu için bile nefretlik olması muhtemeldi haliyle.

böyle zamanlarda kendimi nasıl hissettiğim hakkında fikrim yok. hem çok sıcak, aşırı terliyorum hem de rahat bi işim oldu. ilginç şeyler


felecia'ya bi ara devam edicem. ula zaten hiç kimse okumadı da onu. biraz kırıldım. geri bildirim yapan bi kaç kişi oldu. yoksa biz soruyoruz. yakışmıyor size beni sordurtmak...

saabahlara kadar excel'den sipariş formu hazırlamak istiyorum. 

bir de sabah başıma bir olay geldi onu da anlatıyım. otobüste bir kadın kişisi bindi ve dedi ki; "birisi verebilir mi? benim kartta kalmamış." o an var ya o an.. bir tane kaslı yakışıklı ama muhtemelen yalnız bir erkek kişisi hemen fırladı kaslı kollarıyla; "ben basarım!" dedi. ancak o ses tonu efsaneydi. sonra kadına yerini de verdi. ancak.. kadın kulaklığı taktı, ne basılan parayı verdi ne teşekkür etti. yolculuğa başladı. üzülsem mi sevinsem mi bilemedim. atlamican işte her şeye. ama kız da ayıp birisi çıktı. körfezi kınıyorum az modernleşin

tinder'dan beni beğenen kız attığım mesaja cevap vermedi. ula zaten beni nasıl beğenebildi ona şaşıyorum. genelde tinder'da resimlere bile bakmadan like like diye ilerliyorum. herhalde 1500'üncü denemede birisi denk geldi. o da yanlışlıkla basmış. ah deli kadeeeeer. neyse bari pc başında hesap mesap yaparken fotomu koyam da zengin iş adamı falan havası yaratıyım. 

sanırım bugünlerde ileri derecede insülin direncim var.

sevgiler 

Yorumlar

  1. Şansını tindera bıraktıysan işler vasatlaşır. Sanal dünyandan sıyrılıp insanları gözetlemediğin bir anda bazen mucizeler gerçekleşir der çok bilmiş kişiler ahahahah şaka bir yana artık kendi dünyandan sıyrılmanın zamanı gelmedi mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında şansım falan olduğunu düşünmüyorum. Tinder sadece deney gibi bir şey benim için. Eşleşme de olmadığından mütevellit zaten bir şans da olmuyor... Happn da indirdim bak onu atlamışım... Gelelim diğer soruna, kendi dünyamdan sıyrılmak gibi bir şeyi istedem de yapamam. Bazı insanlar, tercihlerini içlerinden geldiği için değil, durumlar bunu gerektirdiği için yaparlar. Sanırım çok güzel bir kariyerim olacak ama diğer konularda artık ben de ümidimi kestim. Vakit doldurmacalarda ilerliyoruz :))

      Sil
    2. Peki sende neden durum bunu

      Sil
    3. Eksik yazmışsın... sana daha önce açıkladığımı hatırlıyorum. Hani cevap vermediğin şu son konuşma :) Ben o kadar çok ezildim ki bazı yüklerin altında, artık ne o yüklerle yüzleşecek halim kaldı ne de cesaretim. O sebepten olsa gerek. Bazı şeyleri değiştirecek yetimiz kalmamış..

      Sil
    4. Durum bunu gerektiriyor yazıcaktım eh eksik kalmış bazen klavyeye güvenmemek gerek ayrıca Cevap vermediğim mi en son ben yazmıştım sanki öyle anımsıyorum. Her neyse uygylamanın kurbanı olmuşuz demek ki. Ben insanın bazı yükleri kendinin yarattığını düşünürüm ve yeniden kalkma gücünün de kendinde olduğuna o yüzden yeniden söylüyorum ki değiştirebiliriz bazı şeyleri

      Sil
    5. Senin açından belki işler daha güzel gidiyor veya gidebiliyor olabilir. Ancak bütün her şeyi, ve yaşanmışlıkları o masaya serdiğimde, ben herhangi bir çözüm bulamıyorum. Hal böyle olunca da, daha fazla eklentiyle o masayı kirletmektense üzerine bir örtü sermeyi yeğliyorum...

      Sil
    6. Peki serdiğin örtü işe yarıyor mu ne kadar görmemezlikten gelebiliyorsun her şeyi

      Sil
    7. Artık her gün ölmeyi dilemiyorum. Biraz boş yaşıyorum ama sadece yaşıyorum.Çevredeki etkenler,insanlar, kişiler hepsi geçici. Bir şeyi motto edindim, hayat zaten bizi koparacak o yüzden eğlenmeye ihtiyacım var. Gibi gibi şeyler. Yalnız başıma bir yerde ölsem de, kalabalık bir ailede ölsem de bir şey fark etmeyecek artık diyelim..

      Sil
  2. Çok şey farkedecek sen kendin gibi olmayı unutacaksın, bir başkası gibi yaşamaya başlamışsın bile baksana

    YanıtlaSil
  3. Dediğim gibi bazı şeyleri değiştiremeyince, başkası gibi yaşamak pastanın süsü oluyor. Aslında bir başkası oluyorsun ve öyle devam ediyorsun. Mucizelere inanmak da bir çözüm yolu tabii ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mucizelere inanma sadece kendin olmak için yaşa. Şu hayattaki en büyük mücadelem buyken başkasın bu mücadeleden yenik düşmesine tahammül edemiyorum

      Sil
    2. Bu gibi durumların seni hırslandırması lazım değip mi ? Bahse varım benden daha iyi durumdasındır. Hatta görkemli düşüşünü de yaşamamışsındır. Hal böyle olunca, o malum kaybedenlere bir başarı hikayesi olarak dönmek daha olası

      Sil
    3. Ahahah ne yazık ki o popüler bir hikayelerden biri olmak istemem. Ayrıca bana göre mücadele kazanılan bir şey dğeildir heleki söz konusu kendimizken. Mücadeler hiç bitmez

      Sil
    4. Mücadele kaybedilen bir şeymiş sanırım. Ya da kaybedene kadar sürüyormuş. Ben pes ettim sen yılma bari :)

      Sil
  4. Pes etme, bu yarışın kaybedeni ya da kazananı olmamalı. Neyse fazlaca yer ettim burda şey derler bilirsin kaçtım ben ama sen kaçma

    YanıtlaSil
  5. Bir kulağımdan girip, diğerinden çıkıyormuş gibi değil de. Fazlaca imkânsız öneriler gibi :)) kira bedelini artık devam ettirdiğin mücadeleler ile ödersin yer mühim değil.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

connected2.me rehberi

Merhaba arkadaşlar bugün günlük hayatta işinize çok yarayacak bir rehber ile karşınızdayım. Yalnız mısınız? Sosyal hayatınızda herhangi bir kadını veya erkeği etkileyebilecek yetenekte olduğunuzu düşünmüyor musunuz? Umutsuzluğunuz sizi intihara götürürken son bir durak arayışında mısınız? Neyse ki connected2.me var. Anonim olarak kadınları veya erkekleri kendinize bağlayıp onlarla bir gelecek kurabi.... Tabii ki palavradan ibaret. Bu uygulama kesinlikle ölüm. Kesinlikle psikoloji bozan bir şey. Neyse ki ben size bugün muazzam bir rehber hazırladım. Öncelikle kullanıcı tiplerine şöyle bir göz gezdirelim. -link isteyenler Uygulamanın yüzde doksanlık kısmını oluşturur. Bakmayın öyle anonim falan gözüktüğüne, eğer çirkinseniz herhangi biriyle konuşamazsınız. Özellikle kadın kısmının "bio" adını verdiğimiz açıklama kısımlarında genelde şunlar yer alır; "linksiz gelme." "link atmayana cevap vermiyorum." "linkle veya sesle gel." "kim

bedelini ödedim

 işte yine been işte yine bir yazı..... mer mer mer merhaba... uzun süredir uyumak için kıvrandığım sırada, bir türlü uyuyamamam üzerine kafamdan geçenlerin artık bir şekilde buraya dökülmesi gerektiğine karar verdim. yataktan kalkmadan önce kafamın içinde milyonlarca ışık yılı misali dönen şeylerin hepsi buray aktarılacak mı bu da ayrı bir merak konusu. ama beni biraz tanıyorsanız bunun olmayacağını biliyorsunuzdur.  dostlar... çok yoruldum ya gerçekten bak acayip yoruldum. üstelik bu yorgunluk boş oturmaktan geliyor. hatalar silsilesi öyle bir noktaya getirdi ki hayatımı. hani ufak ufak umutlar tükenir ya o noktaya gelmek üzereyim. bu kadar potansiyelli bir insan nasıl olur da hiçbir şey başaramaz aklım almıyor. elimi neye atsam kuruyor mantığı oluşmaya başladı. bilemiyorum daha ne kadar dayanacağımıı ama ne yüzümde o eski gülüş kaldı ne o heyecan. uyku bile uyuyamuyorum artık. asla rahat değilim vs. vs. uzar gider. buraya sadece neden kötü durumda olduğumu yazsam paragraflar ile dan

yemek tarifi evreni /// 1 /// sigara böreği

En içten sevgilerimle herkese merhabalar. İlk kez bir yemek tarifi vereceğim bu blogta.. Beklentileriniz çok olmasın tabi, hayal kırıklığı yaşayacaklar bb. Eğer siz de öğrenci evinde kalıyorsanız ve hazır yemek sizi bunaltıyorsa çok kolay bir yemek tarifi vereceğim. Sigara Böreği !! Uzaktan kolay gözükse de, cidden kolay bi yemek türü. Öğrenciler ve yemek öğrenmek isteyen çılgınlar hazır mısınız ? Malzemeler : -Üçgen veya normal yufka. (BİM adlı mekandan üçgen yufka alırsanız uğraşmazsınız..) -Sucuk -Kaşar -Sıvı yağ -Tava -Ateş Sucuklu ve kaşarlı yapıyorum ben genelde, sizde yapın bence maliyeti 15 lira falan malzemelerin. 5 kişi doyduk gerisini siz hesap edin Malzemeler beyle BİM'den alınma.. Poşetten çıkarılmış halleri.. beyle beyle doğruyoruz.. beyle beyle sarıyoruz  böyle böyle de kıvırıyoruz sara sara en sonunda sigara gibi oluyor tavaya yağ döküp böyle atıyoruz alt tarafı bu hale gelince çeviriyoruz,