Ana içeriğe atla

bana yanılmışım gibi falan bakmayın

mer mer mer habaaaaa. internet aleminin duygusal çocuğu olarak geri döndüm. tatlı bakışlarım ve komik esprilerimi sizden esirgediğim her saniye için büyük pardonlar

sizin abv dün sadece 3 kişi girmiş siteye. öyle güzel dibe vuruyoz ki şaşkınlık içindeydim. bi ara okunuyodu buralar yavvvvvv.

neyse nasılsınız bakalım. ben iyiyim ya site de ben gibi önemsiz oluyor. tema falan değiştik. operasyonlar yaptık ama bakıyorum ki koca bir hiç. alın la alın mutlu olun.

abi keyifler yerinde ne yalan söyliyim. dün akşam sarhoş oldum. ev arkadaşım dedi ki kanka gel ya iki bişiler içek. ben de uzun zamandır içmemiştim. içmekle alakası olan bununla övünen biri değilim. tanıyan tanır (4 kişiden bahsediyom :d) her neyse 4 tane bira içtim bişi olmadı. la sonra nolduysa kimin aklna geldiyse viski falan söylemişim. kafa benim uçmuş bişiler olmuş. sokakta falan sallıyormuşum millete.

şeyi hatırlıyorum mesela, garson bana kaçıncı sınıfsın sen falan soruyordu. ben de 2 dedim adam he he he diye gülüyor. buradan bir gözüküyor falan demiş. bende baya sinirlenmişim, yazıklar olsun size falan diyormuşum. diğer garson da koluma girmiş kral sakin ol falan demiş. abi ben ne yaşadığımı ayrıntılı hatırlamıyorum. yarın o sokaktan geçerken inş hatırlamazlar artık. ama yok öyle olay çıkarmamışım. zaten karakterde yok.

karakter demişiken, muazzam örneklerini görüyorum son zamanlarda. bu yakışırdı kardeşim size de :d

kime laf soktuğumu anlayamadınız değil mi. neyse ben 5 yıl sonra hatırlasam kafi. bu site sayesinde baya üzülecem kesin o.

yarın okula gitmeyi düşünüyom. özledin beni değil mi sınıf? ben de aynı fikirdeyim.

eskiden hoşlandığın kızı markette pijamalarınla görmek ..gerçi o kızın da pek umrunda olmadı ama garip hissettim. ex aşqın şaşkın bakışları oldu 2 saniye de olsa. bende pijama falan ehuheeh yapıyordum.


regina ablamın çok güzel bir ters köşesi bayılarak dinlerim hala

bu aralar c2 ye sardım yine. ama genelde trollüyom milleti. eğleniyoz be karşim dokunmayın.

bu arada calvin harris allah senin belanı versin. 

youtube'da diss furyasını izleyip izleyip duruyom. çünkü benim hayatım youtube ve ben arasında bide arada okul falan giriyor. orkun abimi seviyorum.

baba yarın mekik çekmeye başlıyor. her gün de 10 bin adım çakıyoz. bakalım işe yarıcak mı? 

yaramazsa beni dava edin de kurtulayım abi. 

tencere yuvarlandı kapağını buldu puhahaha 

yine saçmalıyom mu? yo yo hayır. bu sitede calvin harris'e sallamak kuraldır bunu unutmayalım. allah belası bide ellie gouldingle öpüştükleri bir klip var. büyük skandal. taylor ablamı üzeni biz de üzüyoruz. 

regina spektor da fena kadın değil heee

bi ara florence welch,taylor swift,regina spektor ve zooey deschaneli zorla bi araya getirip düet yaptırcam rüyamda. erotik bişi olmicak la valla sadece beraber bir şarkı söylesinler. sanırım ölene kadar nirvana olurum. 

c2 de ev arkadaşımla aynı bioları koyduk. herife sabahtan beri kızlar yazıyor. üç tane numara aldı. bana gelen tek mesaj eşcinsel bi abiden ahlaksız teklif. yav kardeşim internet beni ağlatıyor. 

neyse sevilmeye değer insanları seviyom

sevgiler 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

connected2.me rehberi

Merhaba arkadaşlar bugün günlük hayatta işinize çok yarayacak bir rehber ile karşınızdayım. Yalnız mısınız? Sosyal hayatınızda herhangi bir kadını veya erkeği etkileyebilecek yetenekte olduğunuzu düşünmüyor musunuz? Umutsuzluğunuz sizi intihara götürürken son bir durak arayışında mısınız? Neyse ki connected2.me var. Anonim olarak kadınları veya erkekleri kendinize bağlayıp onlarla bir gelecek kurabi.... Tabii ki palavradan ibaret. Bu uygulama kesinlikle ölüm. Kesinlikle psikoloji bozan bir şey. Neyse ki ben size bugün muazzam bir rehber hazırladım. Öncelikle kullanıcı tiplerine şöyle bir göz gezdirelim. -link isteyenler Uygulamanın yüzde doksanlık kısmını oluşturur. Bakmayın öyle anonim falan gözüktüğüne, eğer çirkinseniz herhangi biriyle konuşamazsınız. Özellikle kadın kısmının "bio" adını verdiğimiz açıklama kısımlarında genelde şunlar yer alır; "linksiz gelme." "link atmayana cevap vermiyorum." "linkle veya sesle gel." "kim

bedelini ödedim

 işte yine been işte yine bir yazı..... mer mer mer merhaba... uzun süredir uyumak için kıvrandığım sırada, bir türlü uyuyamamam üzerine kafamdan geçenlerin artık bir şekilde buraya dökülmesi gerektiğine karar verdim. yataktan kalkmadan önce kafamın içinde milyonlarca ışık yılı misali dönen şeylerin hepsi buray aktarılacak mı bu da ayrı bir merak konusu. ama beni biraz tanıyorsanız bunun olmayacağını biliyorsunuzdur.  dostlar... çok yoruldum ya gerçekten bak acayip yoruldum. üstelik bu yorgunluk boş oturmaktan geliyor. hatalar silsilesi öyle bir noktaya getirdi ki hayatımı. hani ufak ufak umutlar tükenir ya o noktaya gelmek üzereyim. bu kadar potansiyelli bir insan nasıl olur da hiçbir şey başaramaz aklım almıyor. elimi neye atsam kuruyor mantığı oluşmaya başladı. bilemiyorum daha ne kadar dayanacağımıı ama ne yüzümde o eski gülüş kaldı ne o heyecan. uyku bile uyuyamuyorum artık. asla rahat değilim vs. vs. uzar gider. buraya sadece neden kötü durumda olduğumu yazsam paragraflar ile dan

yemek tarifi evreni /// 1 /// sigara böreği

En içten sevgilerimle herkese merhabalar. İlk kez bir yemek tarifi vereceğim bu blogta.. Beklentileriniz çok olmasın tabi, hayal kırıklığı yaşayacaklar bb. Eğer siz de öğrenci evinde kalıyorsanız ve hazır yemek sizi bunaltıyorsa çok kolay bir yemek tarifi vereceğim. Sigara Böreği !! Uzaktan kolay gözükse de, cidden kolay bi yemek türü. Öğrenciler ve yemek öğrenmek isteyen çılgınlar hazır mısınız ? Malzemeler : -Üçgen veya normal yufka. (BİM adlı mekandan üçgen yufka alırsanız uğraşmazsınız..) -Sucuk -Kaşar -Sıvı yağ -Tava -Ateş Sucuklu ve kaşarlı yapıyorum ben genelde, sizde yapın bence maliyeti 15 lira falan malzemelerin. 5 kişi doyduk gerisini siz hesap edin Malzemeler beyle BİM'den alınma.. Poşetten çıkarılmış halleri.. beyle beyle doğruyoruz.. beyle beyle sarıyoruz  böyle böyle de kıvırıyoruz sara sara en sonunda sigara gibi oluyor tavaya yağ döküp böyle atıyoruz alt tarafı bu hale gelince çeviriyoruz,