Ana içeriğe atla

düşününce çok güzel

mer mer mer mer mer haba arkadaşlar internet aleminin en tutarlı olayına yine yine yine hoş geldiniz. görüşmeyeli nasılsınız bakalım? ben iyiyim çünkü vizelerim bitti falan harika duygular içindeyim. dünyanın en güzel olaylarından birisinin vizelerin bitmesi olduğunu işaret edebilirim.

böyle durumlarda kendimi get a job filmindeki "skeezy d" gibi hissediyorum. çok kral adamdır buradan kendisini anıyoruz....

valla cidden vizelerim bitti. yani abi o kadar rahatladım ki, bir ara her ertesi gün vize olmasının verdiği bir üzüntü vardı...

bu arada söylemiş miydim? Florence + Machine, yani kraliçemin olduğu grup albüm çıkartıyor. dünyanın en güzel haberlerinden birisi bu olsa gerek. 2015 yılından beri biz albüm bekliyorduk ve olanlar oldu. dağa taşa "high as hope" yazacağız... üst üste iyi olayların olması beni mutlu ediyor. hatta berbat geçti dediğim vizeden hatrı sayılır bir not aldım diye daha da sevinmiş bir haldeyim....

buraya yazmayarak totem yaptığım bir başka müthişli olayım daha var. eğer gerçekleşirse inanılmaz mutlu olacağım. 

high as hope...

sonracığıma, lin pestocuğum da şarkı çıkartmış. üstüne bir de özge ertal adındaki prenses de bir şarkı çıkarsa tarihin en iyi haftası falan olabilirmiş. ancak yine de üst sıralarda yer alacak bir etki bırakmış.


bazı zamanlar hayatın beni delirtmeye yönelik iksirini içtiğimi düşünsem de aslında her şeyi yaşıyoruz ve bitiyormuş gibi..

otobüs kuyruğunda, kızlara yavşayan saçı uzun lavuk seni unutmadım. inanılmaz sinir bozucu şekilde sıradaki 7-8 kıza ağzını yaya yaya sulandı herif, sırada da önüme geçti. böyleleri yok edilmeli abi. 

çok sevdiğim bir arkadaşım, eskiden kendisinde iz bırakan ancak şu an kendisiyle görüşmek istemeyen kızı stalklamak için, "mersin kütüphane, mersin edebiyat, mersin hayvancılık ( bundaki amacı hayvan hakları vs. imiş ama adını bu koymuş herhalde bunda yarılmıştım.) gibi insta sayfaları açıp takip etmiş. sonracığıma okuduğu bölüm olan; "ankara sosyoloji kulübü" diye sayfalar daha açmış. kız bu sayfanın isteğini kabul etmiş ancak bütün takipçileri arapça yazdığı için çıkarmış sonra sanırım. anlattığında kahkaha atmıştım. buraya yazarken yine kahkaha atıyorum ama siz gülmüyorsunuz. olsun unutmamak için yazdım buraya da muazzam olay ya. ben de "ankara hukuk kulübü" falan diye açardım ama bizim dostumuz bizi unfollow etmedi allahtan. 

florence albüm çıkarıcak demiş miydim? demiştim bence ama abi 11 şarkı var işin ucunda çıldırmamak elde değil. 

hayatımın son zamanlardaki en rehavet dönemini yaşıyorum. bozulmasa güzel olur. bozulursa da alışkınım yani hayırdır kardeşim biz mutluluk masallarına kanmayı bıraktık. 

rüzgar benim yönümde eserse amenna.....

uzun zamandır uyku düzenim 12-8 idi ama bugün yine saat 3 ü bulduk... nasıl düzelticez kim bilir. düzeltiriz ya nolcak abi kırk yılın başı bişiler doğru gidiyor. hep bu uykuyu düzene sokmamla başladı. abi buldum ben formülü ya. 

youtube'dan muhteşem yüzyıl videolarına niye sardıysam. her gün şehzade mustafa'nın acıklı bakışlarını izliyorum. ah be kral niye isyan edersin ki. kösemde de dördüncü muradın kötü ölümüne üzülüyom. tarihsel merakım görselleşince biraz üzülüyormuşum. neyse ki gelecekten umudum var dermişim. seçim meçim diyolar yine ülke için moraller bozuk. 

bu blogta siyaset yapmamı beklemiyorsunuz değil mi? okuduğum bölüm siyasetle alakalı olabilir ama o kadar da delirmedik be kardeşim liberal de geç...

neyse ne fazla uzattım bugün.

sevgileeer xd

Yorumlar

  1. sana da merhaba
    muhteşem yüzyıla ben de bir aralar takılmıştım. tarihi yanlış yansıtsa da halit ergenç yüzünden defalarca izlerim. o nasıl bir oyunculuktur yarabbim. sultan süleyman olsa bu kadar gerçekçi oynamazdı eheheheh
    muhteşem yüzyıldaki en tutarlı ve zeki karakter de pargalıydı bence. ama hürrem yerine mahidevranı tuttuğu için kaybetti garibim. ya da akıl almaz kibri yüzünden.
    çok muhteşem şekilde üç dört satırdır muhteşem yüzyıl dedikodusu yaptım şu an bu yorumun çok zekice olduğuna daha da bi emin oldum.
    neyse, bu aralar sık yazı yayınlıyosun (seni bir haftadır takip ettiğim düşünülürse baya gözlem içeren bi cümle oldu xd) ve bu beni çok berhudar eyliyor (hala berhudar eyliyor kalıbının mutlu ediyor anlamına geldiğini düşünüyorum gerçek anlamına asla bakmayacağım :D)
    arkadaşının stalk macerasına ilk okuduğumda gülmedim sonra ayıp olmasın diye ikinci kez okuyup kendimi senin yerine falan koyarak gülmeye zorladım ve güldüm. evet, başardım. alkış!
    daimi okuyucundan bir iki sor var şimdi sana çünkü önceki yorumlarıma verdiğin yanıtlarda istediğin soruyu sorabilirsin demiştin heheh
    kaç yaşındasın (yaşının yirmilerinin başı olduğunu söylemiştin ama yazılarını okuyarak üni kaç olduğunu hala bulamadım ama . sınıfsın diye bir tahminim var emin olmak için soruyorum.)
    ikinci sorum ise sadece üç tane yazına (sanırım bununla üç olacak veya bununla dört olacak her neyse) yorum yaptığım düşünülürse benden bıktın mı o:)(bu masum olması gereken bir gülücüktü ama embesillere benzedi şsdlakfşlsad)
    bi de sence kendime verdiğim isim çok mu salakça ya? bi garip geliyo bence malca oldu ama bana yakıştı gibi dsşlfkfjg bu soruma da cevap verirsin diye umuyorum ama büyük ihtimalle ismim çok aptalca olsa da değiştirmiycem ya neyse geçelim,
    şimdilik bu kadar -ki bence yeterince boş yaptım-.
    bir sonraki yazını heyecanla bekliyorum,
    hoşçakal!
    -ne idüğü belirsiz okuyucu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanamıyorum yaptığım surat ifadeleri mal gibi tüm sayfayı kapladı çok sinirliyim terk ediyorum burayı ya allah kahretmesin bu hayatta hiç yüzüm gülmiycek mi

      Sil
    2. Merhaba "Ne idüğü belirsiz okuyucu.."

      Emin ol daha sık yazı attığım zamanlar olmuştu. Birazcık ruh haline bağlı diyebilirim. Mesela son günlerde aşırı mutlu hissettiğim için yazasım geliyor. Tam tersi zamanlarda ise uzun aralar verebiliyorum. Yani bu yazıdan sonra uzuuuuun süre yazı gelmeyedebilir... Tamamiyle hayata ve onun bana vereceklerine bağlı. Muhteşem Yüzyıl konusunda ilginç şekilde diziyi baya beğeniyorum. Gerçek olmasına gerek yoktu ki, zaten en başında "kurgudur" ibaresi geliyor. Ayrıca ben Mahidevrancıydım..........


      Ayrıca arkadaşımın stalk macerasına şu an aklıma gelince bile gülüyorum. O anlatınca komik oluyor, aklına onun anlattığı gibi getirmelisin..... Burayı yine ben okuyacağım için sanırım yine ben güleceğim....

      Smiley konusunda, bir önceki yorum uyarmıştım. Artık bu tür şeyleri yazmadan dile getirmek en güzeli sanırım. Ayrıca yazılarda imlaya dikkat etmeyip, yorum yazarken bu kadar dikkat etmem de ilginç bir detay kendi adıma.

      Bu arada 22 yaşındayım ve üniversite ikinci sınıftayım. Hazırlık falan da okumuştum zamanında...Ek olarak buraya isteyen herkes yorum atabilir. Troll yorum atanlara bile herhangi bir tepkim yok. İsmin konusunda yapacağım her yorum anlamsız olur. Bu sonuçta senin berirlediğin bir isim, ben kim oluyorum da herhangi bir yorum yapabiliyorum. Sen Şıpıdık Kokarca'ya bir şey der miydin?

      Ayrıca "berhudar" ne demek ben de bilmiyorum.

      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

connected2.me rehberi

Merhaba arkadaşlar bugün günlük hayatta işinize çok yarayacak bir rehber ile karşınızdayım. Yalnız mısınız? Sosyal hayatınızda herhangi bir kadını veya erkeği etkileyebilecek yetenekte olduğunuzu düşünmüyor musunuz? Umutsuzluğunuz sizi intihara götürürken son bir durak arayışında mısınız? Neyse ki connected2.me var. Anonim olarak kadınları veya erkekleri kendinize bağlayıp onlarla bir gelecek kurabi.... Tabii ki palavradan ibaret. Bu uygulama kesinlikle ölüm. Kesinlikle psikoloji bozan bir şey. Neyse ki ben size bugün muazzam bir rehber hazırladım. Öncelikle kullanıcı tiplerine şöyle bir göz gezdirelim. -link isteyenler Uygulamanın yüzde doksanlık kısmını oluşturur. Bakmayın öyle anonim falan gözüktüğüne, eğer çirkinseniz herhangi biriyle konuşamazsınız. Özellikle kadın kısmının "bio" adını verdiğimiz açıklama kısımlarında genelde şunlar yer alır; "linksiz gelme." "link atmayana cevap vermiyorum." "linkle veya sesle gel." "kim

yemek tarifi evreni /// 1 /// sigara böreği

En içten sevgilerimle herkese merhabalar. İlk kez bir yemek tarifi vereceğim bu blogta.. Beklentileriniz çok olmasın tabi, hayal kırıklığı yaşayacaklar bb. Eğer siz de öğrenci evinde kalıyorsanız ve hazır yemek sizi bunaltıyorsa çok kolay bir yemek tarifi vereceğim. Sigara Böreği !! Uzaktan kolay gözükse de, cidden kolay bi yemek türü. Öğrenciler ve yemek öğrenmek isteyen çılgınlar hazır mısınız ? Malzemeler : -Üçgen veya normal yufka. (BİM adlı mekandan üçgen yufka alırsanız uğraşmazsınız..) -Sucuk -Kaşar -Sıvı yağ -Tava -Ateş Sucuklu ve kaşarlı yapıyorum ben genelde, sizde yapın bence maliyeti 15 lira falan malzemelerin. 5 kişi doyduk gerisini siz hesap edin Malzemeler beyle BİM'den alınma.. Poşetten çıkarılmış halleri.. beyle beyle doğruyoruz.. beyle beyle sarıyoruz  böyle böyle de kıvırıyoruz sara sara en sonunda sigara gibi oluyor tavaya yağ döküp böyle atıyoruz alt tarafı bu hale gelince çeviriyoruz,

bedelini ödedim

 işte yine been işte yine bir yazı..... mer mer mer merhaba... uzun süredir uyumak için kıvrandığım sırada, bir türlü uyuyamamam üzerine kafamdan geçenlerin artık bir şekilde buraya dökülmesi gerektiğine karar verdim. yataktan kalkmadan önce kafamın içinde milyonlarca ışık yılı misali dönen şeylerin hepsi buray aktarılacak mı bu da ayrı bir merak konusu. ama beni biraz tanıyorsanız bunun olmayacağını biliyorsunuzdur.  dostlar... çok yoruldum ya gerçekten bak acayip yoruldum. üstelik bu yorgunluk boş oturmaktan geliyor. hatalar silsilesi öyle bir noktaya getirdi ki hayatımı. hani ufak ufak umutlar tükenir ya o noktaya gelmek üzereyim. bu kadar potansiyelli bir insan nasıl olur da hiçbir şey başaramaz aklım almıyor. elimi neye atsam kuruyor mantığı oluşmaya başladı. bilemiyorum daha ne kadar dayanacağımıı ama ne yüzümde o eski gülüş kaldı ne o heyecan. uyku bile uyuyamuyorum artık. asla rahat değilim vs. vs. uzar gider. buraya sadece neden kötü durumda olduğumu yazsam paragraflar ile dan