Ana içeriğe atla

nerde kaldım yav

mer mer mer mer mer haaabaaaaa sevgili okuyucularım. aksiyon filmlerinin aranan ismi, dünyanın en mükemmel insanı ben yine geri döndüm. son yazımda daha yakında yazı atacağım demişim, ve olan şey, daha da uzun süre yazı atmamam olunca bir kahkaha tutuyor ki beni sormayın...


hemencecik şarkımızla başlayalım. florence hanım tak diye ocak ayında bir tekli fırlattı ortaya. inanılmaz şaşırdım tabi lakin çok çok sevdim muazzam bir şeysin sen florence hanım.


neyse ultra merak ediyorsunuzdur hayatımın nasıl gittiğini.. keza ben de size bahsedeyim, mesela ilişkim çok çok çok çok iyi gidiyor. 11.aya gireceğiz kısa zaman sonra. şaka maka bağladı beni kızcağız kopamıyoruz xd. ama halimden çok mutluyum. gerçekten mükemmel ve istediğim yeterlilikleri sağlayabilecek bir insan. bu konu açısında çok mutluyum.

onun dışında biraz daha kilo aldım.. yani mutluluktan değil bu sefer. gerçekten gidiciydim arkideşler. bir hasta olmuşum, bir türlü toparlanamadım gitgide şiştim olduğum yerde.bu ben ve hayat arasındaki bir başka şakalaşma olsa gerek. ama çok zor bir şey yavv hasta olmak. hiç sevmiyorum, ki hasta olursam da baya baya mahvoluyom. forma falan girer miyiz bilemedim şimdi xd. bu yüzden terk edilmesek bari. 

okul da iyi gidiyor o konuda sıkıntı yok. hatta tam bugün sunum yaptıydım. 3 tane karaktersiz şahıs telafuzlarımla dalga geçtiği için sinirlendim ancak şu an keyfim yerinde. ben sunumları diğerleri gibi kağıttan okuyup değil, doğaçlama yapmaya çalışıyorum. bunu beceremeyen insanlar için dalga konusu olmak muazzam bir olay sanırım. 

seçim meçim muhabbetleri dört bir yanımda. kafamda son yıllarda olmadığı kadar net analizler var artık. tc simülasyonunda bütün siyasete hakim hissediyorum kendimi. teşekkürler 

gençlik oy kullanmasın diye vizeleri tam seçimden sonraya almak da güzel şaka xd. bazen kendimi kanatlı bir kuş olarak hayal etmek istiyorum. pır pır etmek aniden

aslında pek yazacak bir şeyim yoktu. ama dedim ki, dur bir bloga bakayım. aa bayadır yazmıyormuşum. yazayım en iyisi vs. gibi şeyler mırıldanarak yazıya başladım. şu ana kadar ne anlattığımı inan bilmiyorum..

eyyy yıllar sonraki ben, la var ya inanılmaz. 1 sene evvel yıkık çökük bir haldeydin şimdi o kadar hafifsin ki.. bayılıyorum sana bir daha depresyona girmezsin umarım ileride. girersen kafana tüküreyim. neyse birazdan gelecekteki yazıları okuyunca anlarız artist seni xd

neyse efendim hayat gerçekten çok değişken.. 

eurovision da yaklaştı anam, sırf şarkıları bir daha dinleyebilmek için onunla alakalı bir inceleme yazısı atarım yakında. derdimiz eurovision ne yapalım. bu sene 5 adet favorim var, artık yetti beşinden biri kazansın yıllardır süren loserlığımız bitsin. hollanda kazanamaz inş. 

kendimi çok seviyorum..

başka ne anlatsam ki.. kendimi baya seviyormuşum bunu düşündüm düşüne düşüne xd

can't hold it back, i can't take the tension
oh, i'm trying to be good

neyse inanın tıkandım tıkandım tıkandım gelmiyor aklıma bir şey. umarım gelir ben de yazarım yine. demek ki mutsuzluk gerekiyormuş yazmak için, bir yolunu bulur ultra mutsuz eylerim kendimi çok yakında. hepinize sevgiler. beni unutmayın

ya da unutun amaaaan xd

yok unutmayın

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

connected2.me rehberi

Merhaba arkadaşlar bugün günlük hayatta işinize çok yarayacak bir rehber ile karşınızdayım. Yalnız mısınız? Sosyal hayatınızda herhangi bir kadını veya erkeği etkileyebilecek yetenekte olduğunuzu düşünmüyor musunuz? Umutsuzluğunuz sizi intihara götürürken son bir durak arayışında mısınız? Neyse ki connected2.me var. Anonim olarak kadınları veya erkekleri kendinize bağlayıp onlarla bir gelecek kurabi.... Tabii ki palavradan ibaret. Bu uygulama kesinlikle ölüm. Kesinlikle psikoloji bozan bir şey. Neyse ki ben size bugün muazzam bir rehber hazırladım. Öncelikle kullanıcı tiplerine şöyle bir göz gezdirelim. -link isteyenler Uygulamanın yüzde doksanlık kısmını oluşturur. Bakmayın öyle anonim falan gözüktüğüne, eğer çirkinseniz herhangi biriyle konuşamazsınız. Özellikle kadın kısmının "bio" adını verdiğimiz açıklama kısımlarında genelde şunlar yer alır; "linksiz gelme." "link atmayana cevap vermiyorum." "linkle veya sesle gel." "kim

yemek tarifi evreni /// 1 /// sigara böreği

En içten sevgilerimle herkese merhabalar. İlk kez bir yemek tarifi vereceğim bu blogta.. Beklentileriniz çok olmasın tabi, hayal kırıklığı yaşayacaklar bb. Eğer siz de öğrenci evinde kalıyorsanız ve hazır yemek sizi bunaltıyorsa çok kolay bir yemek tarifi vereceğim. Sigara Böreği !! Uzaktan kolay gözükse de, cidden kolay bi yemek türü. Öğrenciler ve yemek öğrenmek isteyen çılgınlar hazır mısınız ? Malzemeler : -Üçgen veya normal yufka. (BİM adlı mekandan üçgen yufka alırsanız uğraşmazsınız..) -Sucuk -Kaşar -Sıvı yağ -Tava -Ateş Sucuklu ve kaşarlı yapıyorum ben genelde, sizde yapın bence maliyeti 15 lira falan malzemelerin. 5 kişi doyduk gerisini siz hesap edin Malzemeler beyle BİM'den alınma.. Poşetten çıkarılmış halleri.. beyle beyle doğruyoruz.. beyle beyle sarıyoruz  böyle böyle de kıvırıyoruz sara sara en sonunda sigara gibi oluyor tavaya yağ döküp böyle atıyoruz alt tarafı bu hale gelince çeviriyoruz,

bedelini ödedim

 işte yine been işte yine bir yazı..... mer mer mer merhaba... uzun süredir uyumak için kıvrandığım sırada, bir türlü uyuyamamam üzerine kafamdan geçenlerin artık bir şekilde buraya dökülmesi gerektiğine karar verdim. yataktan kalkmadan önce kafamın içinde milyonlarca ışık yılı misali dönen şeylerin hepsi buray aktarılacak mı bu da ayrı bir merak konusu. ama beni biraz tanıyorsanız bunun olmayacağını biliyorsunuzdur.  dostlar... çok yoruldum ya gerçekten bak acayip yoruldum. üstelik bu yorgunluk boş oturmaktan geliyor. hatalar silsilesi öyle bir noktaya getirdi ki hayatımı. hani ufak ufak umutlar tükenir ya o noktaya gelmek üzereyim. bu kadar potansiyelli bir insan nasıl olur da hiçbir şey başaramaz aklım almıyor. elimi neye atsam kuruyor mantığı oluşmaya başladı. bilemiyorum daha ne kadar dayanacağımıı ama ne yüzümde o eski gülüş kaldı ne o heyecan. uyku bile uyuyamuyorum artık. asla rahat değilim vs. vs. uzar gider. buraya sadece neden kötü durumda olduğumu yazsam paragraflar ile dan