Ana içeriğe atla

Dengesel sıkıntılar..

şaşırmak gereksiz
bence bir çoğu tecrübesiz
genellemeye tabi tutulmuşlar
hakaretler yersiz.
bilirsiniz ki onlar zaten evsiz
sonra karşınıza dikilir keyifsiz
amerika'dan önce bulunmuşlar.
haydi şimdi eleştir.
tüm geçmişini 
fayda yok
sen kaybolmuş bir kutup yıldızısın
kendine faydan yok ki
yol gösteresin


"şarkıyla alakalı pek cümle kurmak istemiyorum, zaten dinleyince gerekli analizi yaparsınız."

Kaybettiğimiz dakikaları aradığımız yerlere başka bir bakış açısıyla yaklaşsak bence daha mutlu bir toplum olurduk. Toplum fayda ister, toplum özveri ister. Toplum sevgi vermez, toplum tolerans göstermez...

Belki başka bir yalnızlık şarkısında yine beraber ritim tutmayı isterdim. Kullanacağım cümleler kimisini rahatsız ederken, kimisini bir boşluğa sürükleyebilir. Belki bir macera, belki bir aksiyon. Adını kim koyarsa koysun. Bu konuda pek yorum yapmak istemiyorum. Zaten ne demek istediğimi tahmin etmişsinizdir.

Şaka gibi..Bir hafta oldu ve ben hala yazıyorum. Belki şuursuzca yazıyorum ama yazıyorum işte. Bu hayatta en iyi yaptığım şey. Sorgusuz sualsiz yazıyorum. Kedileri sevdiğimi daha önce söylemiştim. Kim bir kedi mırıltısıyla son nefesini vermek istemez ki..


Haftanın sonu gelmiş çatmış. Tabii ki yarın için bir planım yok. Daha ilerisi için de yok yanlış anlaşılmasın. Aslında tek planım birileriyle düşündüklerimi paylaşabilmek, bu konuda cinsiyet ayrımı yapabilecek egoyu çoktan aştığımı düşünüyorum. Mevlana'nın o çok konuşulan sözünü size hatırlatırım.

Dün gece liseden İngilizce öğretmenim bana mesaj attı Whatsapp'dan; "Osmancım nasılsın oğlum?" 

Üç kelime beni bu kadar mutlu edemezdi herhalde. Kendini bu kadar soyutlayan bir insana böyle güzel yaklaşmak her zaman unutulmaz şeylerdir. Gerçekten çok ihtiyacım vardı içimi dökmeye. Dökemedim, cesaret edemedim. Burada yazarken bile dökemiyorum. Bu kadar cesaretsiz olmam kendimi yiyip bitirse de, ne zaman pes edeceğim konusunda belirgin fikirlerim var.

Gerçekten şu an uzakta olan benim, bırakın telefon gelmesini, telefon açacak kimsesinin olmaması çok ayrı bir denklem. Ne özlediğim bir ailem, ne de paylaşımda bulunabileceğim arkadaşlarım var benim. Tabi ki beni seven insanlar onlara haksızlık etmek istemem. Ama içimdeki o kilitli kapıyı açabileceğim kadar sevildiğimi asla düşünmedim. Belki bir gün,, neden olmasın?

"Saldırır sesim, büyür ellerim
Seni görmedim, seni görmedim."


Aradığım kesinlikle aşk değil. Buna birilerini inandıramıyorum. Dünya sadece kendi beyinleri etrafında döndüğü için attığım her adımda başka hikaye arıyorlar. Aslında vardı bir sırdaşım, ben uyanana kadar sırdaşımdı açıkçası. Tabii ki beni seviyor ve değer veriyor. Ama sadece bunlar var. O kişi, hatta o iki kişinin gözünde ben sadece bir uyduyum ve asla gezegen olamayacağım.

Kendi gezegeninde uzaylı olan bana da bir gün o aradığı dost gökten düşecektir buna da eminim. 

Yeterince ciddiyetli bir yazı yazdığımı düşünüyorum. Bu konuda söylemek istediğim şeyleri yine çöpe atıyorum. Geri dönüşüm her zaman ihtiyaçtır.

Sevgiler.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

connected2.me rehberi

Merhaba arkadaşlar bugün günlük hayatta işinize çok yarayacak bir rehber ile karşınızdayım. Yalnız mısınız? Sosyal hayatınızda herhangi bir kadını veya erkeği etkileyebilecek yetenekte olduğunuzu düşünmüyor musunuz? Umutsuzluğunuz sizi intihara götürürken son bir durak arayışında mısınız? Neyse ki connected2.me var. Anonim olarak kadınları veya erkekleri kendinize bağlayıp onlarla bir gelecek kurabi.... Tabii ki palavradan ibaret. Bu uygulama kesinlikle ölüm. Kesinlikle psikoloji bozan bir şey. Neyse ki ben size bugün muazzam bir rehber hazırladım. Öncelikle kullanıcı tiplerine şöyle bir göz gezdirelim. -link isteyenler Uygulamanın yüzde doksanlık kısmını oluşturur. Bakmayın öyle anonim falan gözüktüğüne, eğer çirkinseniz herhangi biriyle konuşamazsınız. Özellikle kadın kısmının "bio" adını verdiğimiz açıklama kısımlarında genelde şunlar yer alır; "linksiz gelme." "link atmayana cevap vermiyorum." "linkle veya sesle gel." "kim

yemek tarifi evreni /// 1 /// sigara böreği

En içten sevgilerimle herkese merhabalar. İlk kez bir yemek tarifi vereceğim bu blogta.. Beklentileriniz çok olmasın tabi, hayal kırıklığı yaşayacaklar bb. Eğer siz de öğrenci evinde kalıyorsanız ve hazır yemek sizi bunaltıyorsa çok kolay bir yemek tarifi vereceğim. Sigara Böreği !! Uzaktan kolay gözükse de, cidden kolay bi yemek türü. Öğrenciler ve yemek öğrenmek isteyen çılgınlar hazır mısınız ? Malzemeler : -Üçgen veya normal yufka. (BİM adlı mekandan üçgen yufka alırsanız uğraşmazsınız..) -Sucuk -Kaşar -Sıvı yağ -Tava -Ateş Sucuklu ve kaşarlı yapıyorum ben genelde, sizde yapın bence maliyeti 15 lira falan malzemelerin. 5 kişi doyduk gerisini siz hesap edin Malzemeler beyle BİM'den alınma.. Poşetten çıkarılmış halleri.. beyle beyle doğruyoruz.. beyle beyle sarıyoruz  böyle böyle de kıvırıyoruz sara sara en sonunda sigara gibi oluyor tavaya yağ döküp böyle atıyoruz alt tarafı bu hale gelince çeviriyoruz,

bedelini ödedim

 işte yine been işte yine bir yazı..... mer mer mer merhaba... uzun süredir uyumak için kıvrandığım sırada, bir türlü uyuyamamam üzerine kafamdan geçenlerin artık bir şekilde buraya dökülmesi gerektiğine karar verdim. yataktan kalkmadan önce kafamın içinde milyonlarca ışık yılı misali dönen şeylerin hepsi buray aktarılacak mı bu da ayrı bir merak konusu. ama beni biraz tanıyorsanız bunun olmayacağını biliyorsunuzdur.  dostlar... çok yoruldum ya gerçekten bak acayip yoruldum. üstelik bu yorgunluk boş oturmaktan geliyor. hatalar silsilesi öyle bir noktaya getirdi ki hayatımı. hani ufak ufak umutlar tükenir ya o noktaya gelmek üzereyim. bu kadar potansiyelli bir insan nasıl olur da hiçbir şey başaramaz aklım almıyor. elimi neye atsam kuruyor mantığı oluşmaya başladı. bilemiyorum daha ne kadar dayanacağımıı ama ne yüzümde o eski gülüş kaldı ne o heyecan. uyku bile uyuyamuyorum artık. asla rahat değilim vs. vs. uzar gider. buraya sadece neden kötü durumda olduğumu yazsam paragraflar ile dan