Ana içeriğe atla

Amaçsız olmama rağmen haddinden uzun yaşadım.

Kimi sevdim kimi dövdüm..
Kimden dayak yedim..
Otobüs bekler gibi senden haber bekledim..


Bugünkü yazıma Kaan Boşnak ile başladım. Araya birkaç gün girmiş. Ne kadar üzüldüğümü size anlatmak isterim ama zaten tahmin ediyor olmalısınız. Hayatta bazı şeyleri kabullenmek gerektiği gibi, bazı şeyleri de aşmak gerekiyor. Annesizliği nasıl aşıyorsak, fazlalıkları da aşmalıyız. Bir fazlalık örneği olarak uçkuru geniş baba örnek verilebilir. Lakin elden bir şey gelmeyince gönülden de sadece olumsuzluklar dökülüyor.

Gıdacı dediğim kız tamamiyle bir felaket çıktı. Zaten bunu bekliyordunuz. Ki bende bekliyordum ki yine yine yine eş değerde olduğum bir insan beni aşağılamayı denedi. Ne yazık ki bundan da dersler çıkartarak "10 adımda yalnızlık" kitabıma farklı içerikleri ekleme yolunda pek engelim kalmadı. Felaket öyle değil böyle olur tarzı bir yazı stili ile tabii ki. 

ADÜ yemekhanesindeki U şeklindeki kuyruğun Biraz uzarsa N şekline geleceğini fark ettiğim için, derhal uzaklaştım bugün. Böylesine bir korku imparatorluğu beni tedirgin etmişti. Etrafta yüzlerce acıkmış insanın suratındaki ifadeler. İfadeler bütünlüğü bir bakıma yeni neslin sesi gibi. Ama göze hoş gelen sesler değil. Bir sesin göze hoş gelmesi gibi gibi gibi çeşitli cümle tamlamaları..


Bu sahne ne zaman aklıma gelse illa ki tebessüm ederim.

Tebessüm etmek farklı algılanabilir, mesela hoşlandığınız kız size tebessüm ederse içiniz bir hoş olur ve farklı kızlara mesaj atarsınız. Sizden nefret eden birisi size tebessüm ederse ilk uçakla en uzak limana koşarsınız. Bir başka tebessüm türü de, değersiz insanların ortamı yumuşatmak için attığı adımlardır. Mesela bu kişi dayınız da olabilir anneanneniz de. Ki ben ikisinden de nefret ettiğim için tebessümleri tamamiyle yokluk göstergesi gibi geliyor. Sadece bana değil tabi ki, evrende keşfedilmemiş onlarca gezegenin atmosferleri de benimle aynı fikirde.

Sabahları en büyük korkum ne yazık ki "Forum'da inecek var mı?" sorusuna evet anlamına gelen çeşitli cevap öbekleri kuran insanlar oluyor. Soğuk başlayan ama gitgide ısınan bir sabahta, kampüse ramak kalmışken, o bir kaç insanın kaderinizi değiştirmesi..Sonra yüzünüzdeki ifade..

Bir gün saat sekiz buçukta bende forumda inmek istiyorum ki tamamiyle kafayı yediğime inanıyım. Kafayı yiyenleri acaba zararlı cemiyet olarak tanımlarsak tarih derslerinde kaç liseliyi bambaşka bir moda sokarız düşünmüyor değilim. 

Yarın veya ondan sonraki gün muazzam bir şey elime ulaşacak. O şey elime ulaştığında gerçekten bir derece daha mutlu bir insan olacağımı temin edebilirim. Hatta bunun için bütün güzel hayallerimi hipotek bile edebilirim. Hipotek diye bir kelime belki de yok, ipotek de olabilir. Bunun için en mümkün yol profesörlerle dolu bir sempozyum. Belki konuşmacı olarak söz alırsam, insan haklarından ve Cansu Dere'den söz edebilirim. Bunu sebebi ise şu an Youtube'da izlediğim reklamda, daha doğrusu dinlediğim ki yazarken bir şey izlemem saçma olurdu. Neyse Cansu Dere'nin Kenan İmirzali'ye yaptığı viraldir. Viralleri severim varil gibi güzel bir kelime olduğu için.



Herkes yas tutar sandım hiç kimse üzülmedi.
O sıra herkesin aklı ülke gündemindeydi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

connected2.me rehberi

Merhaba arkadaşlar bugün günlük hayatta işinize çok yarayacak bir rehber ile karşınızdayım. Yalnız mısınız? Sosyal hayatınızda herhangi bir kadını veya erkeği etkileyebilecek yetenekte olduğunuzu düşünmüyor musunuz? Umutsuzluğunuz sizi intihara götürürken son bir durak arayışında mısınız? Neyse ki connected2.me var. Anonim olarak kadınları veya erkekleri kendinize bağlayıp onlarla bir gelecek kurabi.... Tabii ki palavradan ibaret. Bu uygulama kesinlikle ölüm. Kesinlikle psikoloji bozan bir şey. Neyse ki ben size bugün muazzam bir rehber hazırladım. Öncelikle kullanıcı tiplerine şöyle bir göz gezdirelim. -link isteyenler Uygulamanın yüzde doksanlık kısmını oluşturur. Bakmayın öyle anonim falan gözüktüğüne, eğer çirkinseniz herhangi biriyle konuşamazsınız. Özellikle kadın kısmının "bio" adını verdiğimiz açıklama kısımlarında genelde şunlar yer alır; "linksiz gelme." "link atmayana cevap vermiyorum." "linkle veya sesle gel." "kim

yemek tarifi evreni /// 1 /// sigara böreği

En içten sevgilerimle herkese merhabalar. İlk kez bir yemek tarifi vereceğim bu blogta.. Beklentileriniz çok olmasın tabi, hayal kırıklığı yaşayacaklar bb. Eğer siz de öğrenci evinde kalıyorsanız ve hazır yemek sizi bunaltıyorsa çok kolay bir yemek tarifi vereceğim. Sigara Böreği !! Uzaktan kolay gözükse de, cidden kolay bi yemek türü. Öğrenciler ve yemek öğrenmek isteyen çılgınlar hazır mısınız ? Malzemeler : -Üçgen veya normal yufka. (BİM adlı mekandan üçgen yufka alırsanız uğraşmazsınız..) -Sucuk -Kaşar -Sıvı yağ -Tava -Ateş Sucuklu ve kaşarlı yapıyorum ben genelde, sizde yapın bence maliyeti 15 lira falan malzemelerin. 5 kişi doyduk gerisini siz hesap edin Malzemeler beyle BİM'den alınma.. Poşetten çıkarılmış halleri.. beyle beyle doğruyoruz.. beyle beyle sarıyoruz  böyle böyle de kıvırıyoruz sara sara en sonunda sigara gibi oluyor tavaya yağ döküp böyle atıyoruz alt tarafı bu hale gelince çeviriyoruz,

bedelini ödedim

 işte yine been işte yine bir yazı..... mer mer mer merhaba... uzun süredir uyumak için kıvrandığım sırada, bir türlü uyuyamamam üzerine kafamdan geçenlerin artık bir şekilde buraya dökülmesi gerektiğine karar verdim. yataktan kalkmadan önce kafamın içinde milyonlarca ışık yılı misali dönen şeylerin hepsi buray aktarılacak mı bu da ayrı bir merak konusu. ama beni biraz tanıyorsanız bunun olmayacağını biliyorsunuzdur.  dostlar... çok yoruldum ya gerçekten bak acayip yoruldum. üstelik bu yorgunluk boş oturmaktan geliyor. hatalar silsilesi öyle bir noktaya getirdi ki hayatımı. hani ufak ufak umutlar tükenir ya o noktaya gelmek üzereyim. bu kadar potansiyelli bir insan nasıl olur da hiçbir şey başaramaz aklım almıyor. elimi neye atsam kuruyor mantığı oluşmaya başladı. bilemiyorum daha ne kadar dayanacağımıı ama ne yüzümde o eski gülüş kaldı ne o heyecan. uyku bile uyuyamuyorum artık. asla rahat değilim vs. vs. uzar gider. buraya sadece neden kötü durumda olduğumu yazsam paragraflar ile dan