Ana içeriğe atla

Hangi aşktan bahsediyorsun dalgalı saçlım?

Taylor Swift her zaman tatlı bulduğum bir şarkıcı olmuştur. Özellikle de şu klibinde;

Özellikle gözlüklü halleri beni öldürmektedir. Sanırsınız ki bayan gözlük ama bilmezsiniz be. 


We are never ever ever getting back together
– Asla ama asla yeniden bir araya gelmeyeceğiz,
We are never ever ever getting back together
– Asla ama asla yeniden bir araya gelmeyeceğiz,
You go talk to your friends, talk to my friends, talk to me
– Sen kendi arkadaşlarınla konuşursun, benim arkadaşlarımla, benimle
But we are never ever ever ever getting back together
– Ama asla yeniden bir araya gelmeyeceğiz.

Adama ayar verirken bile bir tane benim saykopatım. Saykopat ne bu arada emreden öğrendim ankaralı değiller mi yeni yeni şeyler öğretiyorlar sürekli. Buna bir başka örnek de dostum dostum şekilleri.

Şarkımızı paylaştığıma göre yazıma başlayayım. Aslında yazıya şarkıyı paylaşarak başlamış oldum ama hedefim ve inançlarım sizi şaşırtmaya yönelik olduğu için bu konuda yüzünüzde şaşkınlık ifadesi oluşması lazım. Size ne demek istediğimi söylerdim ama zaten tahmin ediyorsunuzdur. Özge Ertal'a olan platonik aşkım da devam ettiğine göre deyim yerindeyse şoke olacağınız şeyler açıklayacağım.

Öncelikle İngiltere adlı batının kirli oyunlarının döndüğü bir ülkeden gelen güzel bir sürpriz ile güne başladım. Belki bilmezsiniz ben Formula 1 takip ediyorum. PP'den de anlaşılacağı gibi Fernando Alonso hayranıyım. Fernando Alonso bu spor da bir yarışçı, Formula 1'de arabaların yarıştığı bir spor vs. vs. İşte bu İngiltereden Alonso'nun takımının lisanlı ürünlerini istettim ve geldi. Ama ne geliş be bildiğin nirvanayım. Yarın kampüsde kendi çizgimi belli edeceğim için çok heyecanlıyım ama bir o kadar da tedirgin çünkü yarın bir yemek yenecek yemekhanede, Hani "n" şeklinde kuyruk olan o ilginç yer.

Korkmuyor değilim ama en azından bunu belli etmiyorum. Çünkü belli edersen kaybedersin. Ben çok zamandır bir yalnızlığın, tekilliğin peşinde kaybolduğum için herşey enteresan geliyor. Yahu siz kimsiniz be ? Her neyse yine alevlendi benim hislerim. Keşke birine böyle aşık olsam da uzun süre bi acı çeksem en azından gam yemem ama ne his var ne aday. İzdivaç programından berbatım.

Aydın'a çağırdığım can dostlarım trip atıyor bana şimdik. 5 gün kalın dedim diye, hayır efendim evdekiler de sıkılır ondan dedim hep osman kötü zaten dimi .Neyse bir gelsinler de cidden ihtiyacım var onlara. İnsan eskileri değil, eskideki güzellikleri cidden özlüyormuş. Özlemek demişken 9 ay oldu be annemsiz. zaman geçmiyor blog.


Sherlock'u böyle güzel parodileyen insanlar varken dünya daha güzel bir  yer. Baktıka keyif alıyorum afedersiniz. Kafamda bir yandan, "Hello Redbeard come on, it'is okay" repliğin acıyla yankılanırken bir yandan bu görseller. Endişenin ve karamsarlığın daniskası be.

50/50 filmini muhakkak izleyin. Gerçekten son zamanlarda izlediğim en güzel filmdi, "me and earl and dying girl" ile birlikte. Aslında spoiler verirsem izlemenizin bir anlamı kalmayacak bundan dolayı vermiyorum. Ama güzel be abi. Ben hastalıklara çok alışkınım zannedersem bir kaç seneye bende de bişi çıkar ölür giderim o yüzden iyi antrenman oluyor bunlar. Ölmezsem de ölenlere karşı tutum sergilerim. Çünkü metanet her zaman kaybetmektir. 

Üzülmek herkesin hakkı, hak değil görev gibi birşey. Hiç kimse duygularını yaşayamadan ölmemeli her duygusu, aşkıdır sevgisidir nefetidir. Tabi bu duygulara bizim verdiğimiz kalıp isimler. Bence milyonlarca duygu var ve ad veremeyiz gibime geliyor. Mesela birini seversin, Ama bunnu arkadaşça sevmek, dostça sevmek gibi kalıplarına inanmazsınız. Seviyosan git konuş kanka dersiniz. Bazen aşk bir araya gelmek demek değildir, sarılmak koklaşmak aşkın temel ögeleri değildir. Soyut yargılar bütününden en güzelini sıfat olarak karşıdakine koyuyorsanız bu aşktır.




görüşmek üzere...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

connected2.me rehberi

Merhaba arkadaşlar bugün günlük hayatta işinize çok yarayacak bir rehber ile karşınızdayım. Yalnız mısınız? Sosyal hayatınızda herhangi bir kadını veya erkeği etkileyebilecek yetenekte olduğunuzu düşünmüyor musunuz? Umutsuzluğunuz sizi intihara götürürken son bir durak arayışında mısınız? Neyse ki connected2.me var. Anonim olarak kadınları veya erkekleri kendinize bağlayıp onlarla bir gelecek kurabi.... Tabii ki palavradan ibaret. Bu uygulama kesinlikle ölüm. Kesinlikle psikoloji bozan bir şey. Neyse ki ben size bugün muazzam bir rehber hazırladım. Öncelikle kullanıcı tiplerine şöyle bir göz gezdirelim. -link isteyenler Uygulamanın yüzde doksanlık kısmını oluşturur. Bakmayın öyle anonim falan gözüktüğüne, eğer çirkinseniz herhangi biriyle konuşamazsınız. Özellikle kadın kısmının "bio" adını verdiğimiz açıklama kısımlarında genelde şunlar yer alır; "linksiz gelme." "link atmayana cevap vermiyorum." "linkle veya sesle gel." "kim

yemek tarifi evreni /// 1 /// sigara böreği

En içten sevgilerimle herkese merhabalar. İlk kez bir yemek tarifi vereceğim bu blogta.. Beklentileriniz çok olmasın tabi, hayal kırıklığı yaşayacaklar bb. Eğer siz de öğrenci evinde kalıyorsanız ve hazır yemek sizi bunaltıyorsa çok kolay bir yemek tarifi vereceğim. Sigara Böreği !! Uzaktan kolay gözükse de, cidden kolay bi yemek türü. Öğrenciler ve yemek öğrenmek isteyen çılgınlar hazır mısınız ? Malzemeler : -Üçgen veya normal yufka. (BİM adlı mekandan üçgen yufka alırsanız uğraşmazsınız..) -Sucuk -Kaşar -Sıvı yağ -Tava -Ateş Sucuklu ve kaşarlı yapıyorum ben genelde, sizde yapın bence maliyeti 15 lira falan malzemelerin. 5 kişi doyduk gerisini siz hesap edin Malzemeler beyle BİM'den alınma.. Poşetten çıkarılmış halleri.. beyle beyle doğruyoruz.. beyle beyle sarıyoruz  böyle böyle de kıvırıyoruz sara sara en sonunda sigara gibi oluyor tavaya yağ döküp böyle atıyoruz alt tarafı bu hale gelince çeviriyoruz,

bedelini ödedim

 işte yine been işte yine bir yazı..... mer mer mer merhaba... uzun süredir uyumak için kıvrandığım sırada, bir türlü uyuyamamam üzerine kafamdan geçenlerin artık bir şekilde buraya dökülmesi gerektiğine karar verdim. yataktan kalkmadan önce kafamın içinde milyonlarca ışık yılı misali dönen şeylerin hepsi buray aktarılacak mı bu da ayrı bir merak konusu. ama beni biraz tanıyorsanız bunun olmayacağını biliyorsunuzdur.  dostlar... çok yoruldum ya gerçekten bak acayip yoruldum. üstelik bu yorgunluk boş oturmaktan geliyor. hatalar silsilesi öyle bir noktaya getirdi ki hayatımı. hani ufak ufak umutlar tükenir ya o noktaya gelmek üzereyim. bu kadar potansiyelli bir insan nasıl olur da hiçbir şey başaramaz aklım almıyor. elimi neye atsam kuruyor mantığı oluşmaya başladı. bilemiyorum daha ne kadar dayanacağımıı ama ne yüzümde o eski gülüş kaldı ne o heyecan. uyku bile uyuyamuyorum artık. asla rahat değilim vs. vs. uzar gider. buraya sadece neden kötü durumda olduğumu yazsam paragraflar ile dan