Ana içeriğe atla

2017 Eurovision Şarkı Yarışması Değerlendirmem

Evet yazmaktan en çok zevk aldığım şeylerden birisine yer ayırıyorum bu yazımda. Cumartesi akşamı Eurovision geldi geçti... Peki benim dikkatimi neler çekti? Neleri beğendim, nelerden tiksindim? Hepsi bu yazıda.

İlk olarak bence Ukrayna yetersizdi. Geçen sene İsveç'in harika gösterisi sonrası bu sene organizasyon yetersiz kaldı. Özellikle sunucuları beğenmeme rağmen, oyları açıkladıkları sırada çok hata yaptılar. Kim kazandı dersiniz? Hiç beğenmediğim bir şarkıyla Portekiz..


hiç beğenmesem de, cidden fena oy aldılar. iki oylamada da birinci oldular. şarkı çok slow, bana göre değil..

Benim en çok beğendiğim performans ise Belçika'nınki oldu..



adeta bir melek gibiydi blanche... ama dördüncülük de onun kaderiymiş sanırım. 


alma'nın canlı performansı beklediğim gibi çok yalın kaldı. şarkıyı tamamen fransızca söylese daha iyidi. ama ben beğendim tabii ki almacığımı. dünyanın en güzel şeylerinden birisi kendisi...



lucie de baya güzel söyledi ama ingiltere olması yüzünden pek oy alamadı. aldığı alkış yeterdi bence de..



mans kadar yakışıklı olmasa da, robin bence bu işi güzel götürdü ama daha yeni kazandıklarından olsa gerek oy gelmedi.. ama hata yapmadı robin reis..



saksafon reis, 2010'daki gibi efsaneydi. adam bu solo herkese gelsin der gibiydi. zaten üçüncü bitirdiler yarışmayı



sen aylarca yarışmanın favorisi ol, canlıda batır. ilk ikiyi rezalet iki tane şarkıya bırak.. yazık oldu francesco abiye. ben çok üzüldüm. 



mans abi cidden 3 dakikada şova renk kattı. adam bu kadar sempatik ve yetenekli olunca gözükmesi de yetiyor. çok kral bi abi be... 



burada da finalde yarışan 26 şarkı var. kısa kısa özetleri diyelim..

yarışmaya damgasını vuranlar ise; jamala'nın canlı performansına sahneye çıkıp pantolonunu indirerek ass show yapan avusturalyalı abi oldu. ben şahsen acayip şaşırdım o an. buraya resim atamıyorum :d

almanya sonunculuğu ispanyaya verdi ama çok da üstte bitiremedi. 

portekizli abinin ablasıyla düet yapması güzeldi ama, güzel şovu bitirdi. bakalım seneye portekizde olacak yarışma... rusya'nın yaptığı prim unutulmazdı... bir de kıbrıs ve yunanistan birbirlerine 12 verdiler diye fena ıslıklandılar

yarışmanın en en güzel yanı da verka serduchka'nın gözüktüğü anlardı. onun 2007 videosunu da buraya bırakıyorum. izindeyiz verka reis. yarışmayı da lgbt şovuna da iyice çevirdiler :) 


umarım seneye desteklediğim şarkılar kazanır artık :)))



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

connected2.me rehberi

Merhaba arkadaşlar bugün günlük hayatta işinize çok yarayacak bir rehber ile karşınızdayım. Yalnız mısınız? Sosyal hayatınızda herhangi bir kadını veya erkeği etkileyebilecek yetenekte olduğunuzu düşünmüyor musunuz? Umutsuzluğunuz sizi intihara götürürken son bir durak arayışında mısınız? Neyse ki connected2.me var. Anonim olarak kadınları veya erkekleri kendinize bağlayıp onlarla bir gelecek kurabi.... Tabii ki palavradan ibaret. Bu uygulama kesinlikle ölüm. Kesinlikle psikoloji bozan bir şey. Neyse ki ben size bugün muazzam bir rehber hazırladım. Öncelikle kullanıcı tiplerine şöyle bir göz gezdirelim. -link isteyenler Uygulamanın yüzde doksanlık kısmını oluşturur. Bakmayın öyle anonim falan gözüktüğüne, eğer çirkinseniz herhangi biriyle konuşamazsınız. Özellikle kadın kısmının "bio" adını verdiğimiz açıklama kısımlarında genelde şunlar yer alır; "linksiz gelme." "link atmayana cevap vermiyorum." "linkle veya sesle gel." "kim

bedelini ödedim

 işte yine been işte yine bir yazı..... mer mer mer merhaba... uzun süredir uyumak için kıvrandığım sırada, bir türlü uyuyamamam üzerine kafamdan geçenlerin artık bir şekilde buraya dökülmesi gerektiğine karar verdim. yataktan kalkmadan önce kafamın içinde milyonlarca ışık yılı misali dönen şeylerin hepsi buray aktarılacak mı bu da ayrı bir merak konusu. ama beni biraz tanıyorsanız bunun olmayacağını biliyorsunuzdur.  dostlar... çok yoruldum ya gerçekten bak acayip yoruldum. üstelik bu yorgunluk boş oturmaktan geliyor. hatalar silsilesi öyle bir noktaya getirdi ki hayatımı. hani ufak ufak umutlar tükenir ya o noktaya gelmek üzereyim. bu kadar potansiyelli bir insan nasıl olur da hiçbir şey başaramaz aklım almıyor. elimi neye atsam kuruyor mantığı oluşmaya başladı. bilemiyorum daha ne kadar dayanacağımıı ama ne yüzümde o eski gülüş kaldı ne o heyecan. uyku bile uyuyamuyorum artık. asla rahat değilim vs. vs. uzar gider. buraya sadece neden kötü durumda olduğumu yazsam paragraflar ile dan

yemek tarifi evreni /// 1 /// sigara böreği

En içten sevgilerimle herkese merhabalar. İlk kez bir yemek tarifi vereceğim bu blogta.. Beklentileriniz çok olmasın tabi, hayal kırıklığı yaşayacaklar bb. Eğer siz de öğrenci evinde kalıyorsanız ve hazır yemek sizi bunaltıyorsa çok kolay bir yemek tarifi vereceğim. Sigara Böreği !! Uzaktan kolay gözükse de, cidden kolay bi yemek türü. Öğrenciler ve yemek öğrenmek isteyen çılgınlar hazır mısınız ? Malzemeler : -Üçgen veya normal yufka. (BİM adlı mekandan üçgen yufka alırsanız uğraşmazsınız..) -Sucuk -Kaşar -Sıvı yağ -Tava -Ateş Sucuklu ve kaşarlı yapıyorum ben genelde, sizde yapın bence maliyeti 15 lira falan malzemelerin. 5 kişi doyduk gerisini siz hesap edin Malzemeler beyle BİM'den alınma.. Poşetten çıkarılmış halleri.. beyle beyle doğruyoruz.. beyle beyle sarıyoruz  böyle böyle de kıvırıyoruz sara sara en sonunda sigara gibi oluyor tavaya yağ döküp böyle atıyoruz alt tarafı bu hale gelince çeviriyoruz,