Ana içeriğe atla

7 bardak kola içerek hayatımı kaybettim

merhaba sevgili blog severler. bugün diss atıcam..

şimdi top başındayım kullanıcam frikik
"kırk yılın başı, önlere oturasım gelmişken bula bula benim oturacağım yerin arkasına oturmayı seçen en sevmediğim şahıs kadın kişisi" kalede durumu çok kritik...

bunun doğrusu bu değildi ama zırt pırt söylediğim için buraya da yazam dedim. evet sevgili osman belki de yıllar önce böyle bir şeyi günde 5-6 kere söylüyordun. youtube diss furyası seni de ele geçirmişti çünkü. böyle değişik huyların vardır.

nasılsınız ? ben iyiyim. düzeni oturttum. hem okula uykumu almış gidiyorum, hem yemekleri rahat yapıyorum, hem de rahatım. yatağımı çok seviyom. nasıl oturttum o sistemi bilmiyorum.

bide şöyle bişi keşfettim. bişi ile uğraşırken açıyorum sesli kitap. efsane eğlenceli oluyor. buradan hepinize teşekkürler.

yazım hatalarımla çok mutluyum.

bugün şeyi paylaşcam. taylor swift aşkımın harika şarkısını.


ağla katy ağla

şaşırdınız değil mi? benden böyle şeyler duyulmazdı. artık ben de sisteme teslim oldum. emeği geçen herkese tazminat davası açacağım. uygun fiyata avukat aranır. iş başvuruları için marmariste turistlerin canını yakan abime ulaşabilirsiniz. kendisi aynı zamanda menajerim olur. abimi de seviyom ya. bu aralar para yollamıyo ama seviyom. demek ki sevgim gerçekmiş. şimdi çıldırabilirsin kapital sistem. aile bağları hala kuvvetli. hatta babamı dasdfjsd yok yok o kadar da değil. 

heyecanlandınız değil mi? diyorum hep sahneye çıktığımda herkesi şaşırtacak kadar iddialı olurum. 

canım hayatım seni çok seviyorum. önüme hep kötü şeyler çıkartıyorsun. hatta öyle değişiksin ki, her seferinde farklı bir zorluk çıkıyo. ben de değişik bir canlı olduğumdan mütevellit hepsini aşıp bağışıklık kazanıyorum. 

bugün destina'nın twitini favladım. o kıza da minimalist değilsin diyosanız bi asın kendinizi abi. en sevdiğim kankama buradan selam olsun. senin davan için ölürüz.

eski sevgili primini de yaptıktan sonra. taylor swift övgüsüne devam edelim. yav harika bir detay değil mi? tek şarkıda hem katy perry denen ahlaksıza hem de calvin harris denen şerrrrrrefsize dünyanın yüzölçümünü gösteriyor. seviyorum seni taylorcum. beraber yapacağımız şarkıda bende sınıftaki gereksizlere sallicam. şimdi yandınız. 

aylardır çift kişilik lastikli çarşafın üzerinde yatıyordum. dün bir çılgınlık yapıp tek kişilik lastikli çarşaf aldım. abi mutluluğun tanımı resmen. 

benim ne şekilde yattığım ile bu kadar ilgilenmenizden kıvanç duydum. hepinize sevgilerimi gönderiyorum. ama benim sevgilerim abartı oluyor. o yüzden biraz risk altındasınız.

dün sadece 2 kişi girmiş. yakında blog sadece benim girdiğim bi yer olcak. abi ben bunu 2025 hedefi olarak belirlemiştim biraz erken oldu ama olsun yapcek bişi yok. o takılan 2 kişi size de allah sabır versin ama seviyom sizi de. bu kadar yalan dolan bir dünyada ufacık bir mutluluk için haydi siz de bir ışık yakın.

son yazıma manasız bir yorum atılmış. he kardeşim he sen öyle dedin diye bırakıyorum blog yazmayı. kötü yorumları kaldıran bir mizacım yok o yüzden kaldırmadım duruyo alt yazıda. yeni temada yazılara yorum olup olmadığı görülmüyo. o yüzden fark etmemişsinizdir. hala o iki kişiye sesleniyom bu arada. 

şurda kalmışız bir avuç insan hala daha blog kötü blog kötü. 

ben de güzel demiyom valla, sanki bir iddiam var he. öyle sallıyom işte. yazmayı seviyom elleme.

neyse güzel sinir döktüm. çevremde bu konuyu anlatıp dert yanacak kimsem yok. yalnızlık primim de bu olsun bugün. 

kendinize iyi bakın lazım falan olursunuz.

sevgiler

Yorumlar

  1. Sayı 3 oldu ben de geldimmm. Bahane gibi olmasın da telefonu klozete düşürmüştüm yoksa okurum bloğu bilirsin beni😂 Artık buralardayım✋🏻

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

connected2.me rehberi

Merhaba arkadaşlar bugün günlük hayatta işinize çok yarayacak bir rehber ile karşınızdayım. Yalnız mısınız? Sosyal hayatınızda herhangi bir kadını veya erkeği etkileyebilecek yetenekte olduğunuzu düşünmüyor musunuz? Umutsuzluğunuz sizi intihara götürürken son bir durak arayışında mısınız? Neyse ki connected2.me var. Anonim olarak kadınları veya erkekleri kendinize bağlayıp onlarla bir gelecek kurabi.... Tabii ki palavradan ibaret. Bu uygulama kesinlikle ölüm. Kesinlikle psikoloji bozan bir şey. Neyse ki ben size bugün muazzam bir rehber hazırladım. Öncelikle kullanıcı tiplerine şöyle bir göz gezdirelim. -link isteyenler Uygulamanın yüzde doksanlık kısmını oluşturur. Bakmayın öyle anonim falan gözüktüğüne, eğer çirkinseniz herhangi biriyle konuşamazsınız. Özellikle kadın kısmının "bio" adını verdiğimiz açıklama kısımlarında genelde şunlar yer alır; "linksiz gelme." "link atmayana cevap vermiyorum." "linkle veya sesle gel." "kim

bedelini ödedim

 işte yine been işte yine bir yazı..... mer mer mer merhaba... uzun süredir uyumak için kıvrandığım sırada, bir türlü uyuyamamam üzerine kafamdan geçenlerin artık bir şekilde buraya dökülmesi gerektiğine karar verdim. yataktan kalkmadan önce kafamın içinde milyonlarca ışık yılı misali dönen şeylerin hepsi buray aktarılacak mı bu da ayrı bir merak konusu. ama beni biraz tanıyorsanız bunun olmayacağını biliyorsunuzdur.  dostlar... çok yoruldum ya gerçekten bak acayip yoruldum. üstelik bu yorgunluk boş oturmaktan geliyor. hatalar silsilesi öyle bir noktaya getirdi ki hayatımı. hani ufak ufak umutlar tükenir ya o noktaya gelmek üzereyim. bu kadar potansiyelli bir insan nasıl olur da hiçbir şey başaramaz aklım almıyor. elimi neye atsam kuruyor mantığı oluşmaya başladı. bilemiyorum daha ne kadar dayanacağımıı ama ne yüzümde o eski gülüş kaldı ne o heyecan. uyku bile uyuyamuyorum artık. asla rahat değilim vs. vs. uzar gider. buraya sadece neden kötü durumda olduğumu yazsam paragraflar ile dan

yemek tarifi evreni /// 1 /// sigara böreği

En içten sevgilerimle herkese merhabalar. İlk kez bir yemek tarifi vereceğim bu blogta.. Beklentileriniz çok olmasın tabi, hayal kırıklığı yaşayacaklar bb. Eğer siz de öğrenci evinde kalıyorsanız ve hazır yemek sizi bunaltıyorsa çok kolay bir yemek tarifi vereceğim. Sigara Böreği !! Uzaktan kolay gözükse de, cidden kolay bi yemek türü. Öğrenciler ve yemek öğrenmek isteyen çılgınlar hazır mısınız ? Malzemeler : -Üçgen veya normal yufka. (BİM adlı mekandan üçgen yufka alırsanız uğraşmazsınız..) -Sucuk -Kaşar -Sıvı yağ -Tava -Ateş Sucuklu ve kaşarlı yapıyorum ben genelde, sizde yapın bence maliyeti 15 lira falan malzemelerin. 5 kişi doyduk gerisini siz hesap edin Malzemeler beyle BİM'den alınma.. Poşetten çıkarılmış halleri.. beyle beyle doğruyoruz.. beyle beyle sarıyoruz  böyle böyle de kıvırıyoruz sara sara en sonunda sigara gibi oluyor tavaya yağ döküp böyle atıyoruz alt tarafı bu hale gelince çeviriyoruz,