Ana içeriğe atla

gittikçe derinleşen aslında benim olmayan

merhaba arkadaşlar blogger dünyasının en sansasyonel, en ilgi çekici, en diyalektik, en modern ve en başarısız blogunun sahibi olarak yepyeni bir yazıyla karşınızdayım. böyle zamanlarda ne kadar harika olduğumu bilirsiniz. dünya geoid değilmiş de sanki bambaşka bir şeymiş gibi yaklaşır dururum.

öncelikle birlikte olmadığımız süre içerisinde başımdan neler geçtiğini anlatmak isterdim ama tahmin edeceğiniz sürece yine hiç bir anım veya maceram olmadı. hayatımın bu dönemlerini sıkıcı olarak nitelendirsem de hala içimde bu günler yad ettiğimde naif bir gülümseme olacağına dair umudum var. neden diye sormak anlamsız çünkü meteorlar bizi sıyırıp geçmeye devam edecek.


dünyanın en harika şarkılarından birisiyle başlamak isterim. çünkü florence olmasaydı sanırım kafayı yerdim. 

hayatımı her yazıda farklı şekilde özetlemeye çalışsam da sanırım buna ilgi duyan herkes ana temayı biliyor. bu konuda daha ne kadar kendimi yoracağım bilmiyorum. ama şöyle bir gerçek var sanırım yazmayı seviyorum. geçen iki sürede yalnızca üç kişi olmamıza rağmen bu blogu bırakmama sebebim de bu sanırım. 

yani düşünsenize bir insan hayatta var olmaktan o kadar da zevk almadığı halde katlanıyorsa, sevdiği nadir şeyleri yapma hakkı da oluversin. her ne kadar sevdiğimiz şeylerin geneli maddi temele ihtiyaç duyduğu için gerçekleştiremesek de herkes mutlu olabilir diye düşünüyorum. 

ne demiş florence; our bodies moving in dark, it takes the pain from me.

her neyse sızlanmanın manası yok. eğer bu tür şeyleri atlattıysan gerçekten harika bir insansın blogger bey. 

bir gün bütün bu hikaye bittiği zaman hepimiz belki de yaşananlardan dolayı birbirimize kızmaya devam edeceğiz. lakin ben bu işi henüz gelişme bölümünde hallettim. sonuç bölümünde kafayı yiyecekler düşünsün. 

bir gün eğer yeterince biriktirirsem bir roman yazmak istiyorum. tamamen kafamın içinde geçen, hiç bir şeyin sınırlamasanın olmadığı bir roman. yazarsam buradan yayınlarım herhalde. yani belki de o şekilde bir hayalle gerçekten mutlu olacağım. somut mutluluk hepimizin ihtiyacı olan şey burada kesinlikle karşı çıkmıyorum ancak soyut mutluluklar da mümkün müdür? bence mümkündür.

şu sıralar gerçekten olmasaydı kafayı yerdim dediğim bir kaç şey var. belki de bunlar işarettir. belki kendi kendine, belki başka etmenlerle bir kaç parçaya ayrılsan bile, hayat sana bazı eksik parçaları farklı şekilde sunar. sanırım böyle bir oyunun içinde olabilirim. ya da her şey şanstır. bunu bilmek isterdim. 

yeni tanıştığım birisi, bana hayatı sevdirmeyi falan düşünüyormuş. sanırım beş veya altıncı mailden sonra o da vazgeçti bu işten. uzaktan ne kadar da kolay geliyor değil mi? yaşantıları sözlerle ekarte edemezsiniz. yeni şeyler yaşatmalı ve bunun üzerine çıkmalısınız. ancak günümüz dünyasında kimsenin bir şey yaşatacak kadar cömert olduğunu düşünmüyorum. keza bu konudaki en büyük beklentim pazartesi günkü sunumda negatif hisler yaşamayıp direk bitirip çıkmak. her ne kadar sunum yapmayı sevsem de, yani bir şeyler anlatmak,aktarmak tam bana göre bir şey olsa da böyle bir sınıfa, böyle bir ortama pek de gidecek bir şey değil benim emeğim. belki başka bir zaman diliminde... ne dersin florence? 

tam on yedi gündür karadan uzak bir yerdeyim. 

evet biraz döküntülerle dolu bir yazı oldu. buna ihtiyacım varmış sanırım. şimdi daha rahatım. friends izlemeye devam edeyim. ah be destina keşke zamanında zorla izlettirseydin böyle şeyleri bana... 

sevgiler 



Yorumlar

  1. Güzel blog, hayattan siktiri çekip içinde ukte kalan şeyleri anlatmak fena olmuyor tebrikler. Şarkı güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo sağolasın sevgili burak bey. artık dört kişiyiz...

      Sil
  2. neva nbr mybbye devammı ��

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

connected2.me rehberi

Merhaba arkadaşlar bugün günlük hayatta işinize çok yarayacak bir rehber ile karşınızdayım. Yalnız mısınız? Sosyal hayatınızda herhangi bir kadını veya erkeği etkileyebilecek yetenekte olduğunuzu düşünmüyor musunuz? Umutsuzluğunuz sizi intihara götürürken son bir durak arayışında mısınız? Neyse ki connected2.me var. Anonim olarak kadınları veya erkekleri kendinize bağlayıp onlarla bir gelecek kurabi.... Tabii ki palavradan ibaret. Bu uygulama kesinlikle ölüm. Kesinlikle psikoloji bozan bir şey. Neyse ki ben size bugün muazzam bir rehber hazırladım. Öncelikle kullanıcı tiplerine şöyle bir göz gezdirelim. -link isteyenler Uygulamanın yüzde doksanlık kısmını oluşturur. Bakmayın öyle anonim falan gözüktüğüne, eğer çirkinseniz herhangi biriyle konuşamazsınız. Özellikle kadın kısmının "bio" adını verdiğimiz açıklama kısımlarında genelde şunlar yer alır; "linksiz gelme." "link atmayana cevap vermiyorum." "linkle veya sesle gel." "kim

yemek tarifi evreni /// 1 /// sigara böreği

En içten sevgilerimle herkese merhabalar. İlk kez bir yemek tarifi vereceğim bu blogta.. Beklentileriniz çok olmasın tabi, hayal kırıklığı yaşayacaklar bb. Eğer siz de öğrenci evinde kalıyorsanız ve hazır yemek sizi bunaltıyorsa çok kolay bir yemek tarifi vereceğim. Sigara Böreği !! Uzaktan kolay gözükse de, cidden kolay bi yemek türü. Öğrenciler ve yemek öğrenmek isteyen çılgınlar hazır mısınız ? Malzemeler : -Üçgen veya normal yufka. (BİM adlı mekandan üçgen yufka alırsanız uğraşmazsınız..) -Sucuk -Kaşar -Sıvı yağ -Tava -Ateş Sucuklu ve kaşarlı yapıyorum ben genelde, sizde yapın bence maliyeti 15 lira falan malzemelerin. 5 kişi doyduk gerisini siz hesap edin Malzemeler beyle BİM'den alınma.. Poşetten çıkarılmış halleri.. beyle beyle doğruyoruz.. beyle beyle sarıyoruz  böyle böyle de kıvırıyoruz sara sara en sonunda sigara gibi oluyor tavaya yağ döküp böyle atıyoruz alt tarafı bu hale gelince çeviriyoruz,

bedelini ödedim

 işte yine been işte yine bir yazı..... mer mer mer merhaba... uzun süredir uyumak için kıvrandığım sırada, bir türlü uyuyamamam üzerine kafamdan geçenlerin artık bir şekilde buraya dökülmesi gerektiğine karar verdim. yataktan kalkmadan önce kafamın içinde milyonlarca ışık yılı misali dönen şeylerin hepsi buray aktarılacak mı bu da ayrı bir merak konusu. ama beni biraz tanıyorsanız bunun olmayacağını biliyorsunuzdur.  dostlar... çok yoruldum ya gerçekten bak acayip yoruldum. üstelik bu yorgunluk boş oturmaktan geliyor. hatalar silsilesi öyle bir noktaya getirdi ki hayatımı. hani ufak ufak umutlar tükenir ya o noktaya gelmek üzereyim. bu kadar potansiyelli bir insan nasıl olur da hiçbir şey başaramaz aklım almıyor. elimi neye atsam kuruyor mantığı oluşmaya başladı. bilemiyorum daha ne kadar dayanacağımıı ama ne yüzümde o eski gülüş kaldı ne o heyecan. uyku bile uyuyamuyorum artık. asla rahat değilim vs. vs. uzar gider. buraya sadece neden kötü durumda olduğumu yazsam paragraflar ile dan