Ana içeriğe atla

neler neler

merhaba arkadaşlar....

uzun zaman olmuş yazı atmayalı. kabul etmeliyim ki aklıma bile gelmedi. unutmuşum burayı......

tabi ki bu üzücü senaryo sizi nasıl da derinden etkilemiştir farkındayım. bütün kainat işi gücü bırakıp benim bloguma yazı atmama üzülüyordur.

Şimdi güneş yükseliyor ve ben körleşiyorum 
(Senin çağırmanı bekleyerek) 
Zamanı geçirmek için başka bir içki 
(Asla hayır diyemem) 
Çünkü özgür olacağım ve iyi olacağım 
(Senin çağırmanı bekleyerek) 
Çünkü özgür olacağım ve iyi olacağım 
(Belki bu gece değil) 

sizlerle olmadığım sürede hayatım tamamen aynıydı.. o yüzden anlatacak pek bir malzemem yok. fena halde zayıflamak istiyorum. ama ben bu isteğe sahip oldukça kilo alıyorum. gerçekten acınası bir durum. keşke zayıflayabilsem.. sanırım en büyük zaafım bu olabilir.

geçenlerde rüyamda çok önemli birini gördüm. zaten rüyalar dışında hayatımda iyi giden bir şey olmuyor. onlar da nadiren oluyor. genelde annemi görünce mutlu uyanırım. aslında tam mutlu uyanmam çünkü rüyamda her şey normal olur. o sabah kalktığınızda, her şeyin olup bittiğini anladığınız  o andaki burukluk hiç bir şeyde olamaz diye düşünüyorum. ancak gördüğüm kişi farklı biriydi. kasım aylarımın vazgeçilmez tutkusu birisiydi... şu zamanı geriye alabilsek gerçekten bir çok şeyi düzelteceğim de, sanırım imkansızlıklar çukurunu hiç sevemicem. neyse rüyamda o şahıs yani "arkadaş" diye tabir ettiğim kişi, benden bir konuda yardım istiyordu. yani abicim şu hayatta hiç bir şeye inancım, sadakatim, sevgim veyahut değerim kalmamış ancak o kişi ölmemi istese ölecek kadar kalbimde taşıyorum. ya bu aşk falan değil kesinlikle, inanılmaz bir saygım var. her neyse işte rüyamda öyle benden bir şey isteyince ve ben yerine getirmeye çalışınca falan efsane güzel olaydı. 

böyle koşuşturuyorum falan...sonra tabi sabah oldu uyandım. yine anladım rüya olduğunu dedim hemen; "böyle hayata sokim". rüyaları asla anlayamayacağım sanırım. hayat zaten bazı koşullarda insana pek bir şey vermiyor. üstüne üstlük rüyalarla böyle umutlandırıp utandırıyor. 


bu vizelerden de harbi nefret ediyorum. dünyanın en boş olayı ya... yap kardeşim konuşmalı sınav. al odaya ben anlatıyım kendimi sana....

bu aralar base42 youtube kanalına sardım. soğuk savaş diye bir serileri var o ayrı hoşuma gidiyor ama esas taptığım seri "şiddetli geçimsizlik".. böyle onlar saatlerce konuşsalar dinlermişim gibi geliyor. neyse ileride yüzümde bir tebessüm için buraya bırakayım..

"boğaç allah sabur versin kardeşim." 

böyle gereksiz falan...

neyse sonracığıma, bu kadın kişilerine ısınır gibi olmuştum ya. hemencecik soğudum allahıma bin şükürler olsun. bir an dedim yine mi batıyoruz. e ben bu gemiyi batsın diye mi inşa ettim. anlayacağınız yine yırttık. yok abi ne aşk meşk hoşlanmak bunlar katiyen yalan şeyler. evlerden uzak. 

c2'de geçen şey gördüm.."sapyoseksüel...linkle gel." yani afedersiniz de böyle şerrrrefsizlik de olmaz ki. allah belanızı verecek he en sonunda. sapyoseksüelin anlamını ben daha yeni keşfettim. millet maskara yapmış. abi harika anlamı var aslında yani tam benim gibi entel zeki insanlar için kullanılan bir kalıp iken :) :) :) yani anlıyorsunuz değil mi baya zekiyimdir. arsızlık ya :))) her neyse işte zeka önemli demeye getiriyorsun sapyoseksüel diyince. yok anam illa o tipi görücen değilsen yallahlican. 

neyse sinirlenmiyorum. 

bu aralar daha pozitifim her konuda. alonso reisin aracı falan hızlandı, artık böyle izliyoruz mücadele falan veriyor deliriyorum evden. ulan buradan büyük yemin podyum yaparsa 30 kilo verene kadar açlık grevi.. eminim benim kilo vermem de çok çok umrunuzda olmuştur da neyse :d

kedileri seviyorum.

sevgiler

Yorumlar

  1. m ü k e m m e l s i n!
    bilmiyorum kaç kişi giriyor bloguna filan ama umurumda bile değil. bugün saat 12:32'den itibariyle seni keşfetmiş bulunuyorum ve gece yatağıma girdiğim an bütün yazılarını lin pesto eşliğinde okumayı düşünüyorum. ciddi anlamda uzun zamandır kahkaha atamıyordum ama altı yazının 4 tanesinde falan 8 kez kahkaha atmış olabilirim. allahım cidden efsanesin. bu gece yazılarının hepsini bitirirsem büyük ihtimalle sana aşık olacağım. umarım senin için de bir mahsuru yoktur . bi de belki çok bencilce ama umarım kimse okumaz seni. ben ve birkaç kişiye izin veriyorum. iyi geceler!
    not:sabah okuyorsan da günaydın!
    bu arada adım ne idüğü belirsiz okuyucu, diğer bütün yazılarına da yorum yapabilme potansiyelini kendimde gördüğüm için kendime isim veriyorum senin bandında,sonucunda özel bir takipçin ilan ettim kendimi, sen de beni öyle ilan et kendince lütfen. çünkü ben en az senin kadar özel birisiyim ;D
    -ne idüğü belirsiz okuyucu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle merhabalar! Bloguma pek kişi girmiyor. O yüzden de yeni giren insanların, daha önceki insanlar olup olmadığı konusunda ister istemez şüphelerim oluyor. Büyük ihtimalle "troll" bir yorum olabilir herhangi bir arkadaşım tarafımdan yapılan... Şayet öbür türlüyse de, sorun yok istediğin yazıya yorum yapabilirsin. O kadar çok dalga geçildim ki, bünye artık alıştı. Her cümleye, aynı yaklaşımda bulunuyorum. Blogu beğendiğin için de teşekkürler.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

connected2.me rehberi

Merhaba arkadaşlar bugün günlük hayatta işinize çok yarayacak bir rehber ile karşınızdayım. Yalnız mısınız? Sosyal hayatınızda herhangi bir kadını veya erkeği etkileyebilecek yetenekte olduğunuzu düşünmüyor musunuz? Umutsuzluğunuz sizi intihara götürürken son bir durak arayışında mısınız? Neyse ki connected2.me var. Anonim olarak kadınları veya erkekleri kendinize bağlayıp onlarla bir gelecek kurabi.... Tabii ki palavradan ibaret. Bu uygulama kesinlikle ölüm. Kesinlikle psikoloji bozan bir şey. Neyse ki ben size bugün muazzam bir rehber hazırladım. Öncelikle kullanıcı tiplerine şöyle bir göz gezdirelim. -link isteyenler Uygulamanın yüzde doksanlık kısmını oluşturur. Bakmayın öyle anonim falan gözüktüğüne, eğer çirkinseniz herhangi biriyle konuşamazsınız. Özellikle kadın kısmının "bio" adını verdiğimiz açıklama kısımlarında genelde şunlar yer alır; "linksiz gelme." "link atmayana cevap vermiyorum." "linkle veya sesle gel." "kim

yemek tarifi evreni /// 1 /// sigara böreği

En içten sevgilerimle herkese merhabalar. İlk kez bir yemek tarifi vereceğim bu blogta.. Beklentileriniz çok olmasın tabi, hayal kırıklığı yaşayacaklar bb. Eğer siz de öğrenci evinde kalıyorsanız ve hazır yemek sizi bunaltıyorsa çok kolay bir yemek tarifi vereceğim. Sigara Böreği !! Uzaktan kolay gözükse de, cidden kolay bi yemek türü. Öğrenciler ve yemek öğrenmek isteyen çılgınlar hazır mısınız ? Malzemeler : -Üçgen veya normal yufka. (BİM adlı mekandan üçgen yufka alırsanız uğraşmazsınız..) -Sucuk -Kaşar -Sıvı yağ -Tava -Ateş Sucuklu ve kaşarlı yapıyorum ben genelde, sizde yapın bence maliyeti 15 lira falan malzemelerin. 5 kişi doyduk gerisini siz hesap edin Malzemeler beyle BİM'den alınma.. Poşetten çıkarılmış halleri.. beyle beyle doğruyoruz.. beyle beyle sarıyoruz  böyle böyle de kıvırıyoruz sara sara en sonunda sigara gibi oluyor tavaya yağ döküp böyle atıyoruz alt tarafı bu hale gelince çeviriyoruz,

bedelini ödedim

 işte yine been işte yine bir yazı..... mer mer mer merhaba... uzun süredir uyumak için kıvrandığım sırada, bir türlü uyuyamamam üzerine kafamdan geçenlerin artık bir şekilde buraya dökülmesi gerektiğine karar verdim. yataktan kalkmadan önce kafamın içinde milyonlarca ışık yılı misali dönen şeylerin hepsi buray aktarılacak mı bu da ayrı bir merak konusu. ama beni biraz tanıyorsanız bunun olmayacağını biliyorsunuzdur.  dostlar... çok yoruldum ya gerçekten bak acayip yoruldum. üstelik bu yorgunluk boş oturmaktan geliyor. hatalar silsilesi öyle bir noktaya getirdi ki hayatımı. hani ufak ufak umutlar tükenir ya o noktaya gelmek üzereyim. bu kadar potansiyelli bir insan nasıl olur da hiçbir şey başaramaz aklım almıyor. elimi neye atsam kuruyor mantığı oluşmaya başladı. bilemiyorum daha ne kadar dayanacağımıı ama ne yüzümde o eski gülüş kaldı ne o heyecan. uyku bile uyuyamuyorum artık. asla rahat değilim vs. vs. uzar gider. buraya sadece neden kötü durumda olduğumu yazsam paragraflar ile dan