Ana içeriğe atla

Bloğunun birinci yılı kutlu olsun 1 (BİR)

Merhaba içtenlikle merhaba...!!!

15 Kasım 2015'te bu blogu açtım. Amaç biraz baca temizliğiydi ( Burak Aksak affet abi) neyseki bugün de sebebim aynı. Ne zaman mutlu bir insan olursam bu blog son yazısını alacak. Aslında tüm hikayenin benim rüyam olduğu meseleleri ile birlikte siz seyirciler hayal kırıklığı yaşayacaksınız. Lakin şu an yapımcı şirket reytingleri beğeniyor. Reyting demişken, bir yıl içinde yazılarım 11 bin kere okunmuş. Gerçekten gurur duyuyorum bununla ve hepinize teşekkür ediyorum. Her ne kadar burayı kimse okumuyor diye ağlansam da sayılar bana tokat gibi çarpıyor ve "len yalnız değilsin hade yine iyisin" diyor. Ne yazık ki bazı komik kardeşlerimiz yorumları katletse de, bu blogu okuyan birileri olduğu gerçeği beni mutlu ediyor. Yorumlar yapın çıldırayım diyemiyorum. Malum son yorumları görenler bile. Keşke size daha ufuk açıcı şeyler söyleyebilsem. Keşke size kendimden bir şeyler verebilsem. Buraya tek verdiğim şey hüzünlerim oldu. Sahi mutlu olduğum tek şeyi bile yazamadım.

Bu blogu devam ettirebilmek hayattaki tek başarım gibi geliyor şu an. Bunu paylaşarak bir milat yapalım o zaman. Sahi güzel günleri gelse de hep beraber eğlensek. Çok komik espriler de yapabilirim bu blogda. Ama insanlara hep komik yanımı gösterebildiğim için buraya hep ciddi yönümle yaklaştım. En güzeli de beni tanıyan insanlar burayı hiç iplemedi. Rahat rahat yazabiliyorum. Hatta twitter bioma bile yazdım test ettim ama burayı okuyup da bana hebele hübele diyemeyen birisi duygularını kaybetmiş demektir. İroş ayrı, o kendini bilen bir kız ve burayı her gün kontrol ediyormuş. Kızım sana whatsapp da da anlatırım bunları niye önemsiyon diyorum, güzel yazıyon diyo. Adamlık işte...

Umarım 2017 de 50 bin okumayı da 100 bin okumayı da görürüz. Maksat daha çok kişi acı çeksin. Bu bloğa gelecek yıl değişik şeyler de planlamıyor değilim. Bakalım görücez. Aşk, acı, keder ne ararsanız burada. Yine de takan olur mı bilmiyorum, bu yazıya özel blog hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz.

Karanfil kokuyor cigaram cigaram

Buraya çok şey yazdım. İlk günden başlayıp en baştan okumak istemedim. Ama bir gün okuyacağım bakalım nasıl değişmişsin osman diye. Gün gelicek ben de mutlu olacağım. Hiç merak etmeyin.

Size ne düşündüğümü söylemek isterdim ama zaten tahmin etmişsinizdir.

Sevgiler

Yorumlar

  1. tamam pardon kardeşim bende ev satıyom 3+1 eşya yok ama ayarlarız CcC Zirve Emlak CcC

    YanıtlaSil
  2. SirkSahibininSorusu20 Kasım 2016 01:26

    5 kişiyle eve çıktınız diyelim biri ankaralı biri kocaeli biri afyon biri deizli bide siz elinizde bi silah var kira paranız yok emlakçı zafer size diyoki birini vur para ödeme kimi vururdunuz doğru cevap verene 2bintl maaş+ssk+yemek

    YanıtlaSil
  3. Ben sana ev satmış olmasaydım Osmancıgım bu blogu yazacak şeyleri yaşayamayıp odanda tek kalıp üstü açık ıslanan yagmur alan dairende bunları yazamayacaktın birinci yılın kutlu olsun

    YanıtlaSil
  4. Osmancıgım şimdi sınavını begendim fakat kopyamı çekmişssin bişiler olmuş sanki neyse birinci yılın kutlu olsun bidaha yakalanma

    YanıtlaSil
  5. S e l a m ü n A l e y k ü m ya ben bi trt1 izlicem ben ne kadar katıcam şimdi bu bloga neyse neyse ben 400 e kadar varım 1. yıl hayırlı olsun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

connected2.me rehberi

Merhaba arkadaşlar bugün günlük hayatta işinize çok yarayacak bir rehber ile karşınızdayım. Yalnız mısınız? Sosyal hayatınızda herhangi bir kadını veya erkeği etkileyebilecek yetenekte olduğunuzu düşünmüyor musunuz? Umutsuzluğunuz sizi intihara götürürken son bir durak arayışında mısınız? Neyse ki connected2.me var. Anonim olarak kadınları veya erkekleri kendinize bağlayıp onlarla bir gelecek kurabi.... Tabii ki palavradan ibaret. Bu uygulama kesinlikle ölüm. Kesinlikle psikoloji bozan bir şey. Neyse ki ben size bugün muazzam bir rehber hazırladım. Öncelikle kullanıcı tiplerine şöyle bir göz gezdirelim. -link isteyenler Uygulamanın yüzde doksanlık kısmını oluşturur. Bakmayın öyle anonim falan gözüktüğüne, eğer çirkinseniz herhangi biriyle konuşamazsınız. Özellikle kadın kısmının "bio" adını verdiğimiz açıklama kısımlarında genelde şunlar yer alır; "linksiz gelme." "link atmayana cevap vermiyorum." "linkle veya sesle gel." "kim

yemek tarifi evreni /// 1 /// sigara böreği

En içten sevgilerimle herkese merhabalar. İlk kez bir yemek tarifi vereceğim bu blogta.. Beklentileriniz çok olmasın tabi, hayal kırıklığı yaşayacaklar bb. Eğer siz de öğrenci evinde kalıyorsanız ve hazır yemek sizi bunaltıyorsa çok kolay bir yemek tarifi vereceğim. Sigara Böreği !! Uzaktan kolay gözükse de, cidden kolay bi yemek türü. Öğrenciler ve yemek öğrenmek isteyen çılgınlar hazır mısınız ? Malzemeler : -Üçgen veya normal yufka. (BİM adlı mekandan üçgen yufka alırsanız uğraşmazsınız..) -Sucuk -Kaşar -Sıvı yağ -Tava -Ateş Sucuklu ve kaşarlı yapıyorum ben genelde, sizde yapın bence maliyeti 15 lira falan malzemelerin. 5 kişi doyduk gerisini siz hesap edin Malzemeler beyle BİM'den alınma.. Poşetten çıkarılmış halleri.. beyle beyle doğruyoruz.. beyle beyle sarıyoruz  böyle böyle de kıvırıyoruz sara sara en sonunda sigara gibi oluyor tavaya yağ döküp böyle atıyoruz alt tarafı bu hale gelince çeviriyoruz,

bedelini ödedim

 işte yine been işte yine bir yazı..... mer mer mer merhaba... uzun süredir uyumak için kıvrandığım sırada, bir türlü uyuyamamam üzerine kafamdan geçenlerin artık bir şekilde buraya dökülmesi gerektiğine karar verdim. yataktan kalkmadan önce kafamın içinde milyonlarca ışık yılı misali dönen şeylerin hepsi buray aktarılacak mı bu da ayrı bir merak konusu. ama beni biraz tanıyorsanız bunun olmayacağını biliyorsunuzdur.  dostlar... çok yoruldum ya gerçekten bak acayip yoruldum. üstelik bu yorgunluk boş oturmaktan geliyor. hatalar silsilesi öyle bir noktaya getirdi ki hayatımı. hani ufak ufak umutlar tükenir ya o noktaya gelmek üzereyim. bu kadar potansiyelli bir insan nasıl olur da hiçbir şey başaramaz aklım almıyor. elimi neye atsam kuruyor mantığı oluşmaya başladı. bilemiyorum daha ne kadar dayanacağımıı ama ne yüzümde o eski gülüş kaldı ne o heyecan. uyku bile uyuyamuyorum artık. asla rahat değilim vs. vs. uzar gider. buraya sadece neden kötü durumda olduğumu yazsam paragraflar ile dan